728 x 90

زندانی سیاسی سهیل عربی:‌ برای ادامه مبارزه، مرگ را انتخاب می‌کنم

زندانی سیاسی سهیل عربی
زندانی سیاسی سهیل عربی

بنا‌ به گزارشهای دریافتی، زندانی سیاسی سهیل عربی روز ۴اردیبهشت ماه به‌مدت چند روز در بازداشتگاه ۱ - الف تحت بازجویی توسط دژخیمان زندان قرار گرفته است. وی پس از وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. پس از عمل جراحی این زندانی سیاسی را در تاریخ ۱۰اردیبهشت ۹۹ به زندان تهران بزرگ منتقل کرده‌اند.

 

برای ادامه مبارزه، مرگ را انتخاب می‌کنم

زندانی سیاسی سهیل عربی در بخشی از بازجویی خود که توسط یکی از نزدیکانش به‌دست ما رسیده می‌گوید:

«شما خواهان حفظ آنچه آن را نظام اسلامی می‌دانید، هستید. من انقلابی‌ام و می‌خواهم جهان را دگرگون کنم. من با دیکتاتوری به هر شکلی که باشد، چه سلطنتی و چه مذهبی مخالفم و برای رسیدن به خواسته‌ام تا آخرین لحظه می‌جنگم. ۸سال از زندگی‌ام در زندان گذشت. حتی اگر بگویید ادامه دادن به مبارزه، به مرگ در زندان ختم می‌شود، مرگ را انتخاب می‌کنم.»

 

وی در بخش دیگری از بازجویی گفته است:‌ «به ترتیب مطالبات مردم از دهه هشتاد تا آبان ۹۸ دقت کنید. سال ۸۸ اکثر شعارها اصلاح‌طلبانه بود. اما همان مردم سال ۹۶ فریاد می‌زدند «اصلاح‌طلب اصول‌گرا، دزدا و اختلاس‌گرا دیگه تمومه ماجرا» و آبان ۹۸ شعارها به اینجا ختم شد: «نه اینوری نه اونوری نه شاه، گرفتن بیت رهبری» به‌عنوان اولین جایی که باید نابود شود. به‌عنوان مرکز فساد و ظلم. بیش از ۱۵۰۰نفر را کشتید و صدها جوان را هم در بدترین زندانها محبوس کردید. اما حتی این همه جنایت هم باعث فروکش کردن خشم مردم و از بین رفتن میل به آزادی، عدالت و برابری نشد. مطمئن باشید قیام بعدی هم در راه است.»

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56bd479d-f27a-414d-b1e2-b2e30ad177a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات