728 x 90

جا زدن بلادرنگ ظریف رئیس شورای راهبری پزشکیان پس از فاتحه خواندن خامنه‌ای به شورای اصلاحاتی‌های نظام

ظریف
ظریف

جا زدن بلادرنگ ظریف رئیس شورای راهبری پزشکیان
پس از فاتحه خواندن خامنه‌ای به شورای اصلاحاتی‌های نظام

ظریف

ظریف:
شورای راهبری پس از تشکیل کابینه منحل خواهد شد
و کارآیی دیگری ندارد

 

قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای
قانون کشور است و باید رعایت شود

ظریف

خامنه‌ای ۳۱تیر ۱۴۰۳:
و نکته آخر در مورد کار فوری مجلس یعنی رأی به کابینه‌ای است که آقای پزشکیان حفظ الله ان‌شاءالله ارائه خواهند کرد به مجلس این کار فوری و فوتی شماست البته هرچه زودتر کابینه پیشنهادی حالا بعد از کارهایی که باید انجام بگیرد تصویب بشه و دولت مشغول به‌کار بشه برای کشور بهتر است منتهی توی این زمینه هم شما هم رئیس‌جمهور منتخب محترم مسئولیت‌های سنگینی دارید کی می‌خواهد میدان‌دار این میدان باشه؟ میدان اقتصاد میدان فرهنگ میدان فعالیت‌های سازندگی میدان تولید کی می‌خواهد میدان‌دار باشه؟ اون کسی رو باید میدان‌دار کرد که امین باشه صادق باشه متدین باشه از بن دندان به جمهوری اسلامی به نظام اسلامی معتقد باشه.
(تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر اسراییل)
ایمان یک شاخص مهم است امید به آینده نگاه مثبت به افق یکی از شاخصهای مهم است اونهایی که افق به نظرشون تاریک است کاری نمی‌شه کرد نمی‌شه به اینها مسئولیت داد مسئولیت‌های اساسی و کلیدی داد تشرع متشرع بودن یکی از معیارهای مهم است اشتهار به پاکدستی و صداقت یک معیار است این معیار باید رعایت بشه هم رئیس‌جمهور محترم اینها رو رعایت کنند هم مجلس رعایت کنه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6d8d61b-778e-4f8e-9954-7a99fce09ed8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات