728 x 90

زارع عضو مجلس ارتجاع: اگر قیمت گازوییل را افزایش دهیم باید فاتحه کشور را بخوانیم

قیام سراسری مردم ایران
قیام سراسری مردم ایران

بعد از شکست طرح چپاولگرانه افزایش قیمت بنزین در اثر قیام سراسری مردم و جوانان شورشگر که بساط چپاول و غارت رژیم را بهم ریختند. رسانه‌های حکومتی و مهره‌های حکومتی یکی پس از دیگری ترس و وحشت خود را از اعتراضات و استمرار قیام نمایان کرده و به ورشکستگی طرح چپاولگرانه اعتراف کرده‌اند.

 

روزنامه حکومتی وطن امروز به‌ نقل از زارع عضو مجلس آخوندی نوشته است: بحث بنزین امروز اقتصاد کشور را مختل کرده است. لازم است به دولت بگوییم اگر قیمت گازوییل را افزایش دهیم باید فاتحه کشور را بخوانیم. لذا هر برنامه‌یی برای افزایش قیمت گازوییل دارید را کنار بگذارید، چرا که خسارت آن دو برابر بنزین می‌شود.

 

روزنامه حکومتی فرهیختگان به‌ نقل عماد افروغ عضو پیشین مجلس آخوندی نوشته است: «مردم کماکان به این تصمیم معترض هستند. از قضا امروز در سخنهای مردمی، یک اعتراض دیگر هم اضافه شده است، آن چیزی که مردم می‌گویند به‌رغم این‌که قول داده بودید گرانی‌ها را کنترل می‌کنید اما گرانی‌ها کنترل نشده است! این مسأله سوای این است که تاکنون مردم به‌نحوه اعلام و اعمال افزایش نرخ بنزین معترض بودند و حالا به تبعات بعد از آن هم معترض شده بودند».

 همچنین به چپاولگری این طرح‌ها در نظام اذعان کرده و افزوده است: «عده‌یی به‌نام انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی بار خود را بستند، چه بودند و به کجا رسیدند!».

 

روزنامه‌های باند روحانی هم به شکل دیگری به ورشکستگی این طرح چپاولگرانه اعتراف کرده‌اند.

جهان صنعت نوشته است: «بابت افزایش قیمت حامل‌های انرژی چون دو بعد درآمدی و هزینه‌ای دارد غیرقانونی است».

در ادامه نوشته است: «افزایش یکباره قیمت فشاری مضاعف به مردم وارد می‌کند. اما نکته دیگر این است که به دروغ به مردم اعلام کردند به حساب ۶۰میلیون نفر بسته حمایتی ریختیم اما این کار را نکردند که اگر هم به حساب برخی پولی ریختند کرامت و اعتبار ملت را زیر سؤال بردند».

 

روزنامهٔ حکومتی آفتاب یزد هم نوشته است: «به‌نظر می‌رسد مسئولان در مورد بنزین به دور باطلی گرفتار شده‌اند که بیش از یک دهه است هر چقدر جلو می‌روند در واقع درجا زده‌اند و تا زمانی که دولت از قیمت‌گذاری بنزین و دخالت‌هایی هم‌چون سهمیه‌بندی و دونرخی کردن دست برندارد، اوضاع به همین منوال پیش می‌رود و این دور باطل ادامه خواهد داشت. دوباره، دیر یا زود مسئولان باید قیمت بنزین را افزایش دهند و دوباره گرفتار پیامدهایی شوند که این بار برایشان مشکل‌ساز شد و باز هم مشکل ساز خواهد شد».

و در ادامه گفته باید منتظر قیام باشیم «حالا که هیچ‌کدام از این اقدامات، از اقناع‌سازی تا زمینه‌سازی انجام نشده و مسئولان هم در همان مسیر دونرخی کردن بنزین گام گذاشته‌اند، باید باز هم در انتظار بروز شوک‌های دیگری باشیم»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2186f23e-f29e-4feb-b756-e7fa1bdea6a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات