728 x 90

ریزش‌های میلیونی در نظام پلید

مهدی ابوطالبی از شاگردان آخوند جنایتکار مصباح یزدی گفته است، شاید ما به‌خاطر جمهوری اسلامی ۱۰میلیون نفر ریزش داشته باشیم اما توانستیم ۵۰میلیون نفر را شیعه کنیم!

جواب این حرف را قبلاً پاسدار چماقدار قالیباف داده بود، که ۹۶درصد جامعه این نظام را نمی‌خواهند و فقط ۴درصد هستند که از این نظام لفت و لیس می‌کنند و بقای این نظام منافعشان را تأمین می‌کند.

روزنامهٔ حکومتی اعتماد ۶دی هم در پاسخ به این مهرهٔ رژیم نوشت:

«از کجا می‌توان به آمارهای مربوط به شیعه شدن مردم در جهان اعتماد کرد؟ (ضمن این‌که) میزان ریزش هواداران نظام در میان مسلمانان جهان را در کجای این تحلیل باید قرار داد؟

مطالعات آماری در ایران نشان می‌دهد ماجرا آن‌گونه نیست که این شاگرد «مصباح ضدجمهوریت» تصور کرده و میزان ریزش‌ها در ایران بیش از آنی است که ایشان بیان داشته است»

این روزنامه با لحن نیشداری ادامه داد:

«آیا به این نکته هم فکر کرده‌اید که اگر همان «تازه شیعیان جهان» را به ایران بیاوریم و آنان هم شاهد عملکرد حاکمان دین‌محور باشند، آیا آنها باز هم شیعه خواهند ماند؟ یا آنها هم مانند آن ۱۰میلیون ایرانی، از روحانیت و دین حکومتی فاصله می‌گیرند؟!»

از روز اول مردم در مقابل این حاکمیت ننگین بودند و هیچ‌گاه این رژیم پایگاه مردمی نداشت، اما واقعیت دردناک‌تر و تلخ‌تر برای حاکمیت ولایت فقیه این است که حتی نیروهای خودش را به‌کلی از دست داده و خامنه‌ای مجبور است حتی باند اصلاح‌طلبان قلابی را هم از حاکمیت دور بریزد. امری که حکومت آخوندی را ضعیف‌تر و شکننده‌تر کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa67e618-401d-4c21-939d-59d0306f91c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات