728 x 90

رکورد خامنه‌ای در جنایت و کشتار: اعدامهای چهارشنبه ۱۷مرداد دست‌کم به ۲۹تن بالغ می‌شود

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ ساعت ۲۰۰۰ چهارشنبه ۱۷مرداد ۱۴۰۳

رکورد خامنه‌ای در جنایت و کشتار: اعدامهای چهارشنبه ۱۷مرداد دست‌کم به ۲۹تن بالغ می‌شود

۲۶زندانی در قزلحصار و سه زندانی از جمله دو زن در زندان مرکزی کرج اعدام شدند

فراخوان بین‌المللی خانم رجوی به اقدام فوری برای نجات زندانیان زیر اعدام، و محاکمه سردمداران رژیم

 

بر اساس گزارشهای تکمیلی شمار زندانیان اعدام شده در چهارشنبه ۱۷مرداد دست کم به ۲۹تن بالغ می‌شود. ۲۶زندانی در قزلحصار و ۳زندانی از جمله ۲زن در زندان مرکزی کرج. به این ترتیب خامنه‌ای در وحشت از قیام و در آستانه معرفی کابینه رئیس‌جمهور جدیدش، رکورد تازه‌یی در اعدام و کشتار به‌جای گذاشت که در سه دهه گذشته سابقه نداشته است.

شمار اعدامها در چهار روز گذشته به ۴۲تن می‌رسد. این انتقام سخت خامنه‌ای و قضاییه جلادان و سپاه پاسداران جنایتکار و رئیس‌جمهور ذوب در ولایت، از مردم ایران است که خواستار سرنگونی دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران هستند.

 

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت امروز ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار گفت این خون‌ریزیهای بی‌حساب، مردم و جوانان شورشی را در سرنگونی رژیم مصمم‌تر می‌کند. وی خواهان اقدام فوری ملل متحد و اتحادیه اروپا برای نجات جان زندانیان زیر اعدام و احاله پرونده نقض حقوق‌بشر در ایران به شورای امنیت و قرار گرفتن سردمداران رژیم در برابر عدالت شد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰۰۰ (۷ اوت ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/575604d9-4ea0-46cd-b0c1-119939c915aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات