728 x 90

رکوردشکنی دولت رئیسی جلاد در اخاذی از مردم تحت عنوان مالیات

تورم و گرانی
تورم و گرانی

سایت حکومتی خبر آنلاین درباره رکوردشکنی دولت رئیسی جلاد در اخاذی از مردم تحت عنوان مالیات نوشت: عطش قابل توجهی در نظام مالی کشور برای بسط و گسترش تعرفه‌های درآمدزا برای دولت، بی‌اعتنا به وضعیت عمومی نه چندان خوشایند اقتصاد، به چشم می‌خورد.

این منبع حکومتی در ادامه خاطرنشان می‌کند که دهها بنیاد و نهاد تحت کنترل ولی‌فقیه، که در مجموع بیش از ۳۰درصد از اقتصاد کشور را در اختیار دارند طبق قانون رژیم از پرداخت مالیات معاف هستند.

به اعتراف خبر آنلاین، غارت مردم برای جبران کسری بودجه دولت رئیسی در حالیست که صادرات نفت رژیم به چین در سه ماه اول امسال، معادل ۹۳۰هزار بشکه در روز بوده است.

سایت حکومتی خبر آنلاین هم‌چنین نوشت: بررسی بودجه ۱۴۰۲ که هم‌اکنون در حال اجرا است، نشان می‌دهد که مالیات بیشترین جزء، از درآمدهای ۹۷۸هزار میلیارد تومانی دولت را تشکیل می‌دهد. دولت پیش‌بینی کرده در سال آینده ۸۳۸هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی کسب کند. این میزان مالیات در بودجه سال اول دولت رئیسی جلاد ۳۲۵هزار میلیارد تومان بود.

پیش از این فلاحت‌پیشه عضو سابق مجلس ارتجاع گفته بود مردم نیازمند زیر بار مالیات له شده‌اند. به اعتراف وی در طول دو ساله دوره رئیسی جلاد، مالیاتها ۱۰۰درصد افزایش یافته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0dfdd802-1d7c-42e6-929c-1c2bce1350a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات