728 x 90

رویترز: مقام رسمی آمریکایی گفت رژیم ایران به تسریع برنامه هسته‌یی خود به روش‌های تحریک‌آمیز ادامه می‌دهد

دور هفتم مذاکرات وین در هتل کوبورگ
دور هفتم مذاکرات وین در هتل کوبورگ

خبرگزاری رویترز در گزارشی از پایان بی‌نتیجه دور هفتم مذاکرات اتمی در وین به نقل از یک مقام رسمی آمریکایی نوشت: رژیم ایران از امتیازات هسته‌یی که قبلاً داده بود، عقب‌نشینی کرد.

رویترز نوشت: روز شنبه ۱۳آذر یک مقام ارشد وزارت‌خارجه آمریکا گفت که رژیم ایران از همه مصالحه‌هایی که در مذاکرات قبلی درباره احیای توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ انجام داده بود، عقب‌نشینی کرد و در جریان مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در هفته جاری درخواست بیشتری کرد.

این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، به خبرنگاران گفت که رژیم ایران به تسریع برنامه هسته‌یی خود به روش‌های تحریک‌آمیز ادامه می‌دهد و چین و روسیه از این‌که ایران تا چه حد از پیشنهادات خود در مذاکرات هفته گذشته در وین عقب‌نشینی کرده، جا خورده‌اند.

رویترز افزود: این مقام آمریکایی به خبرنگاران گفت: نمی‌داند دور بعدی مذاکرات چه زمانی از سر گرفته می‌شود. مقامات رسمی دیگر گفته بودند هفته آینده دوباره تشکیل جلسه می‌دهند. او تأکید کرد که تاریخ از اهمیت کمتری نسبت به تمایل ایران برای مذاکره جدی برخوردار است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38194735-c093-486a-994d-36ae3462517f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات