728 x 90

رویترز: سنتکام حمله موشکی نیروهای نیابتی رژیم ایران به پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق را تأیید کرد

پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق
پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق

رویترز در گزارشی روز یکشنبه ۱ بهمن، نوشت، فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام در بیانیه‌یی اعلام کرد که این پایگاه مورد اصابت چندین موشک بالستیک و راکت از سوی شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران مورد حمله قرار گرفت.

یک مقام آمریکایی در این باره اظهار داشت: پرسنل آمریکایی در حمله روز شنبه به پایگاه هوایی عین الاسد عراق زخمی شدند و یکی از نیروهای امنیتی عراق زخمی شد.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در بیانیه‌یی اعلام کرد که این پایگاه مورد اصابت چندین موشک بالستیک و راکت‌های شلیک شده توسط شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران از داخل عراق قرار گرفته است.
این بیانیه میزان جراحات وارده را تأیید نکرد، اما گفت که پرسنل از نظر آسیب مغزی تحت بررسی هستند... . ارزیابی ارتش ایالات متحده شدیدتر از گزارشهای اولیه منابع امنیتی در عراق بود که به همراه یک منبع دولتی عراقی تنها از شلیک موشک به پایگاه خبر داده بودند. در ارائه به نوعی مقیاسی از حمله، فرماندهی مرکزی گفت که اکثر موشکها رهگیری شده‌اند، اگر چه بقیه موشکها به پایگاه اصابت کرده‌اند. فرماندهی مرکزی گفت: ارزیابی خسارت ادامه دارد...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fadbc716-6df6-4e55-9071-b903d3713077"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات