728 x 90

رویترز: دست‌کم ۱۰۰نفر در حمله پهپادی به دانشکده نظامی رژیم سوریه کشته شدند

مراسم کشته‌شدگان ارتش سوریه
مراسم کشته‌شدگان ارتش سوریه

رویترز خبر داد: دست‌کم ۱۰۰نفر در حمله پهپادی به دانشکده نظامی رژیم سوریه کشته شدند. پهپادهای مسلح، این مکان را دقایقی پس از خروج وزیر دفاع رژیم اسد از مراسم فارغ‌التحصیلی، هدف قرار دادند. گروه دیدبان حقوق‌بشر سوریه می‌گوید شماری غیرنظامی هم در میان کشته‌ها هستند.

خبرگزاری (سانا) به‌نقل از ستاد مرکزی ارتش رژیم اسد گزارش کرد که چندین پهپاد که حامل مواد منفجره بود به دانشکده افسری شهر حمص و هنگامی که مراسم فارغ‌التحصیلی رو به اتمام بوده حمله کرده‌اند.

آسوشیتدپرس در همین روز گزارش داد: به‌گفته مقامات، حمله هواپیمای بدون سرنشین در مراسم مملو از فارغ‌التحصیلی ارتش سوریه ۸۰کشته و ۲۴۰زخمی بر جای گذاشت.
 وزیر بهداشت سوریه گفت که در یکی از مرگبارترین حملات اخیر به ارتشی که برای بیش از یک دهه درگیر جنگ داخلی هستند، حمله هواپیمای بدون سرنشین به مراسم پرجمعیت فارغ‌التحصیلی ارتش در شهر حمص سوریه، ۸۰کشته و ۲۴۰زخمی بر جای گذاشت.

حسن الغباش وزیر بهداشت گفت که این حمله غیرنظامیان از جمله شش کودک و هم‌چنین پرسنل نظامی را کشته است و این نگرانی وجود دارد که تعداد کشته‌ها افزایش یابد زیرا حال بسیاری از مجروحان وخیم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ca8c536-17b0-4b65-a2ee-8655205cac01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات