728 x 90

رویترز: حماس آزادی گروگانها را به تعویق انداخت

جنگ در غزه
جنگ در غزه

خبرگزاری رویترز روز شنبه ۴آذر خبر داد که حماس آزادی گروگانها را به تعویق انداخت.
رویترز نوشت: گردانهای القسام حماس گفتند اگر اسراییل به شروط توافق شده برای آزادی اسرای فلسطینی پایبند نباشد، آزادی گروگانها به تعویق خواهد افتاد.
کانال یک فرانسه گفت: سخنگوی ارتش اسراییل گفت حماس یک جنگ روانی را در مورد گروگانها آغاز کرده است. حماس انتقال را بلوکه کرده به‌دلیل ۴دلیل از جمله پرواز پهپاد روی غزه... .
رویترز هم‌چنین افزود: حماس آزادی دور دوم گروگانها را تا زمانی که اسراییل به شمال غزه کمک کند به تعویق انداخت.
شاخه مسلح حماس روز شنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته است دور دوم آزادسازی گروگانها را تا زمانی که اسراییل متعهد به اجازه دادن به کامیونهای کمک‌رسانی به شمال غزه شود، به تعویق بیاندازد.
فاکس نیوز گفت: مقامات حماس می‌گویند آزادی گروگانها امروز در کار نخواهد بود در حالی که به نظر می‌رسید اوضاع به‌خوبی مانند دیروز پیش می‌رود. گویا در این روند اشکالاتی پیش آمده است که اکنون رویترز گزارش می‌کند که مقامات حماس می‌گویند امروز هیچ گروگانی آزاد نخواهد شد.

رویترز نوشت: هیأت قطری درباره تمدید احتمالی آتش‌بس با اسراییل گفتگو می‌کند.

دهها هزار معترض حامی فلسطین روز شنبه در مرکز لندن راهپیمایی کردند و خواستار آتش‌بس دائمی در نوار غزه شدند که آخرین تظاهرات آخر هفته مشابه در پایتخت انگلستان از زمان آغاز جنگ هفت هفته‌یی است.

نیروی موقت سازمان ملل متحد در لبنان (یونیفیل) روز شنبه اعلام کرد که یکی از گشتهای این سازمان در حوالی عیتارون در جنوب لبنان مورد اصابت گلوله‌های اسراییلی قرار گرفت، هر چند تلفات جانی نداشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2fde91b-7d72-428c-a645-ea85663c568a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات