728 x 90

رویترز: اردن به شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در جنوب سوریه حمله کرد

ارتش اردن
ارتش اردن

خبرگزاری رویترز دوشنبه ۲۷ آذر، در گزارشی نوشت: مقامات کشور اردن اعلام کردند ارتش این کشور با شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران که پشت موج قاچاق مواد مخدر و سلاح هستند، در امتداد مرز سوریه درگیر شدند و چندین قبضه سلاح و مواد مخدر از آنها کشف و ضبط گردید.

مقامات اردنی اعلام کردند گروه حزب‌الله لبنان و دیگر شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران پشت موج قاچاق مواد مخدر و سلاح به سوریه هستند.
ارتش اردن اعلام کرد نیروهای نیابتی رژیم ایران پس از درگیری با پرسنل ارتش به خارج از مرز گریختند و تعدادی سلاح شامل تفنگ‌های خودکار و راکت از آنها کشف و ضبط گردید. ارتش اردن اعلام کرد در این درگیری چند پرسنل ارتش مجروح شدند.
در همین رابطه کارشناسان سازمان ملل و مقامات آمریکایی اظهار داشتند تجارت و قاچاق مواد مخدر در راستای تأمین مالی شبه‌نظامیان صورت می‌گیرد و توسط رژیم ایران پشتیبانی می‌شوند.
پیش از این ارتش اردن اعلام کرده بود که پهپادهای حامل مواد مخدر را نیروهای نیابتی رژیم ایران را که در جنوب سوریه وارد حریم هوایی آن کشور شده بودند، سرنگون کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fab8151f-1be8-4f91-8931-d9ea9eaef58d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات