728 x 90

رویترز: اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد

اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا

 به گزارش رویترز اتحادیه اروپا روز دوشنبه ۳بهمن تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع می‌کند.
رویترز روز ۲۹دی از بروکسل نوشت: دو منبع به رویترز گفتند که اتحادیه اروپا روز دوشنبه ۳۷مورد افرادی را به تحریم‌های خود علیه ایران اضافه می‌کند، زیرا این اتحادیه در تلاش است سپاه پاسداران را در فهرست سازمانهای تروریستی قرار دهد.
یکی از این منابع، دیپلمات اتحادیه اروپا، گفت: ما روز دوشنبه چهارمین بسته تحریمی علیه رژیم ایران را تصویب خواهیم کرد و معتقدیم که باید از هم‌اکنون کار بر روی پنجمین بسته برای لیست‌گذاری سپاه در لیست سازمانهای تروریستی را آغاز کنیم.
هر دو منبع گفتند که ۳۷ نام جدید به‌دلیل نقض حقوق‌بشر در جلسه روز دوشنبه وزرای خارجه اتحادیه در لیست سیاه قرار خواهند گرفت. تحریم‌ها به این معناست که اعضای سپاه اجازه سفر به اتحادیه اروپا را نخواهند داشت و هر گونه دارایی آنها در اروپا مسدود می‌شود.
رئیس اجرایی اتحادیه اروپا، رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، اوایل این هفته در واکنش به آنچه به‌گفته وی پایمال شدن حقوق اساسی بشر در جمهوری اسلامی است، از قرار دادن سپاه پاسداران  در فهرست سازمانهای تروریستی حمایت کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/69363364-a22a-467c-a39b-56e38c79f65c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات