728 x 90

قیام ایران – شماره ۲۰

رویارویی مردم و پاسداران در نقاط مختلف کشور

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

روز، دوشنبه ۲۷آبان در چهارمین روز قیام سراسری تهران و بسیاری از شهرها، از جمله شیراز، اصفهان، کرج، کرمانشاه صحنه رویارویی مردم و جوانان شورشی با نیروهای سرکوبگر انتظامی، سپاه، وزارت اطلاعات، یگان ویژه ضدشورش و لباس‌شخصیها بود. در بسیاری از موارد مردم موفق شدند نیروهای مهاجم را عقب برانند.

 

در اصفهان، جوانان شورشی چندین بانک دولتی و حوزه جهل و جنایت را به آتش کشید و مرکز مخابرات یکی از مناطق این شهر را تخریب کردند. جوانان چندین دوربین مداربسته امنیتی رژیم را را در هم کوبیدند.

 

در خمینی شهر (سده سابق) درگیری بین جوانان و مزدوران انتظامی در جریان بود و مردم بانکها را آتش زدند. مزدوران برای جلوگیری از پیوستن گروه‌های بیشتری از مردم با خانه‌های آن گاز اشک‌آور شلیک می‌کردند.

 

در تهران، مردم یک موتور متعلق به بسیجیان سپاه و یک کانکس نیروی انتظامی را آتش زدند. در تهران پارس، جوانان شورشی یک مینی‌بوس نیروی سرکوبگر انتظامی را واژگون کرده و به آتش کشیدند. در منطقه مارلیک اسلامشهر در جنوب تهران ۱۵بانک به آتش کشیده شدند

 

در کرج، جوانان شورشی اکثر بانکها و مراکز غارت و چپاول را به آتش کشیدند. دیروز مردم با تجمع در اتوبان تهران – کرج، آنرا مسدود کردند.

 

در شیراز مردم با هجوم به دفتر امام جمعه و نماینده خامنه‌ای، آنرا به آتش کشیدند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۸آبان ۱۳۹۸(۱۹نوامبر ۲۰۱۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2320d840-da22-4118-87c0-82f8f8dc33b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات