728 x 90

رونق گرفتن تجارت مواد مخدر توسط حزب‌الله لبنان

شبکه توزیع مواد مخدر - عکس از آرشیو
شبکه توزیع مواد مخدر - عکس از آرشیو

عرب نیوز روز ۱۴تیرماه درباره تجارت مواد مخدر و تولید قرصهای فینیتالین توسط حزب‌الله لبنان برای تأمین مالی خود نوشت: رونق یافتن تجارت مواد مخدر لبنان با استفاده از رابطه حزب‌الله و تولید قرصهای مواد مخدر فینیتالین... بسیاری بر این عقیده هستند که گروه حزب‌الله مورد حمایت رژیم ایران [در تولید قرصهای مواد مخدر فینیتالین] دست داشته و از تجارت و قاچاق مواد مخدر برای تأمین مالی خود استفاده می‌کند...

مؤسسه گیت استون روز ۱۷اردیبهشت نوشت: آخوندهای حاکم بر تهران و حزب‌الله لبنان نیروی نیابتی تروریستی آن مشغول غرق کردن کشورهای عربی با مواد مخدر هستند. هفته گذشته ولید البخاری سفیر عربستان در لبنان فاش ساخت که مقامات سعودی اخیراً یک اقدام برای قاچاق میزان زیادی مواد مخدر از لبنان را خنثی ساخته کرده است.

گمرک عربستان سعودی موفق به کشف محموله بزرگی از قرص‌های روانگردان شد.
رویترز روز چهارشنبه ۱۰تیر، به‌نقل از مقامات گمرک عربستان نوشت، بیش از ۴.۵ میلیون عدد قرص آمفتامین را که در یک محموله وارداتی پرتقال جاسازی شده بود را کشف کردند. گمرک عربستان اشاره‌یی به مبدأ این محموله قاچاق نکرده است.


از این پیش‌تر عربستان در ماه فروردین، با اشاره به تلاش‌های گسترده قاچاقچیان برای قاچاق مواد مخدر به عربستان، واردات تمامی محصولات لبنان به این کشور را ممنوع کرده بود.
عربستان هم‌چنین روز شنبه از کشف ۱۴.۴میلیون قرص آمفتامین تولید شده در لبنان که در محموله ورقه‌های آهن جاسازی شده بودند، خبر داده بودند. آنها در ماه فروردین نیز گفته بودند که ۵.۳میلیون عدد از این قرص‌های روانگردان را که در بسته‌های انار جاسازی شده بود را کشف کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba279d46-8a2d-41d8-b569-7ec0e88f7124"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات