728 x 90

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی: نظام راه خود را به سوی حکمرانی هزار فامیل کج کرده، راهی که یکی از عوامل سقوط رژیم شاهنشاهی بود

رئیسی جلاد ۶۷
رئیسی جلاد ۶۷

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی ۲۵دی با تیتر «به این اخطار توجه کنید» با اعتراف به حاکمیت هزارفامیل در رژیم آخوندی، وضعیت کنونی رژیم را با زمان شاه مقایسه کرد و نسبت به سرنگونی نظام آخوندی هشدار داد.

این منبع حکومتی می‌نویسد: پس از انقلاب، به‌تدریج فامیل‌سالاری، دوست و آشناسالاری و حاکمیت ژن‌های خوب، جای شایسته‌سالاری را گرفتند و حکمرانی نظام نیز راه خود را به سوی حکمرانی هزارفامیل کج کرد. واگذار کردن مسئولیت‌های کلیدی به اقوام و نزدیکان در دولت‌های مختلف در بخش انتصابات، حکمرانی را به مسیر خطرناکی کشاند... ماجرای همه‌کاره‌ شدن «ژن خوب» از دوران هزارفامیل شروع شده بود و یکی از عوامل سقوط رژیم شاهنشاهی انحصاری شدن مسئولیت‌های کلیدی و همه‌کاره شدن ژن‌های خوب بود.

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی با طعنه به آخوند رئیسی می‌افزاید: فامیل‌سالاری‌ حالا از برادرها و دامادها عبور کرده و به مادرزن و برادرزن و دخترخاله هم رسیده. وضعیت خطرناکی که اکنون متوجه انتصابات است، کشور را به پرتگاه نزدیک می‌کند. مسئولان ارشد نظام به این اخطار توجه کنند و برای پایان دادن به این وضعیت خطرناک چاره‌ای بیندیشند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0de99b5-7a33-41b0-a7c6-03b8222e84fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات