728 x 90

روزنامه الحیات: کانونهای شورشی پایگاههای بسیج سرکوبگر را به آتش می‌کشند + فیلم

روزنامه الحیات - گزارشی از کانونهای شورشی
روزنامه الحیات - گزارشی از کانونهای شورشی

گزارشی از روزنامه الحیات درباره کانونهای شورشی - ۷بهمن ۹۷

کانونهای شورشی، هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در شهرهای ایران پایگاه‌های بسیج سرکوبگر و عکسهای خامنه‌ای را به آتش می‌کشند. این سلسله عملیات در شرایطی صورت می‌گیرد که رژیم در اطراف همه پایگاه‌های بسیج و عکسهای خامنه‌ای دوربین مخفی کار گذاشته است و برای حفظ این پایگاه‌ها همه اقدامات امنیتی لازم را انجام داده است با چنین وضعیتی به آتش کشیدن آنها توسط کانونهای شورشی و فیلمبرداری از این عملیات شجاعانه، نشان‌دهنده روحیه جنگاوری کانونهای شورشی، هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران است

 

استان خراسان

اعضای کانون شورشی ۹۲۶ خراسان رضوی، طی یک عملیات انقلابی پایگاه سرکوب رژیم آخوندی، موسوم به ثابت‌ علی حسین‌آبادی را به آتش کشیدند. این حرکت شجاعانه سوم بهمن ماه جاری و با شعار بهمن ماه خونه خامنه‌ای سرنگونه– درود بر ارتش آزادیبخش ملی ایران انجام شد.

 

مشهد

اعضای کانون شورشی ۶۲۰ در مشهد، در تاریخ سوم بهمن ۹۷ طی عملیات شجاعانه خود ورودی پایگاه سرکوبگر بسیج موسوم به کلاهی را به آتش کشیدند.

 

اصفهان

اعضای کانون شورشی ۷۰۹ در اصفهان، در تاریخ اول بهمن ماه جاری در یک حرکت شجاعانه ورودی پایگاه بسیج منطقه ۹ موسوم به فتح را با شعار زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران – مرگ بر اصل ولایت فقیه به آتش کشیدند.

 

استان آذربایجان

اعضای کانون شورشی در تبریز، بنر حاوی تصویر منحوس رئیس‌جمهور شیاد رژیم آخوندی را به آتش کشیدند. اعضای این کانون تراکتی با مضمون «گرامی باد حماسه نوزده بهمن، عاشورای مجاهدین: ای اشرف، ای موسی ما کانونهای شورشی ادامه دهندگان راه سرخ شما هستیم» را در محل عملیات خود برجا گذاشتند.

 

استان خراسان

روز سوم بهمن اعضای کانون شورشی ۹۰۱ در استان خراسان رضوی بنر حاوی تصویر خامنه ولی‌فقیه ارتجاع حاکم را به آتش کشیدند

 

شهر طرقبه

روز دوم بهمن اعضای کانون شورشی ۹۲۶ در استان خراسان رضوی بنری که در ورودی پایگاه بسیج ضدمردمی در شهرستان طرقبه نصب شده بود را از بین بردند. اعضای این کانون همچنین این پایگاه سرکوب را با شعار بهمن ماه خونه خامنه‌ای سرنگونه و «زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران» به آتش کشیدند

 

شهرکرد

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید نجف بنی مهدی در تاریخ دوم بهمن ماه جاری بنر حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای، را در یک عملیات انقلابی به آتش کشیدند.

اعضای کانونهای شورشی در شهرهای ایران پوسترهای عکس مسعود رجوی را به‌ مناسبت گرامی‌داشت سالگرد آزادی مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران از زندانهای شاه توزیع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cdda4765-c52d-4701-8810-a35fa2967649"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات