728 x 90

‌ ‌ رودی جولیانی: رهبری که رژیم تهران بیش از همه از او می‌ترسد مریم رجوی است

آرشیو
آرشیو

رودی جولیانی در مقاله‌یی که روز یکشنبه ششم آبان ۹۷در سایت تاون هال منتشر شده خواهان به‌رسمیت شناخته شدن مقاومت ایران به‌عنوان آلترناتیو شد.

در این مقاله آمده است:‌ تبعیدیان ایرانی مقیم آمریکا که مخالف رژیم ایران هستند در ماه گذشته به نیویورک، شهر من آمدند و این در حالی بود که جامعه بین‌المللی اجلاس سالانه خود را در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار کرده بود.

برای نهمین بار من افتخار سخنرانی در این تجمع اپوزیسیون را داشتم.

ما ملزم هستیم به آنچه مردم ایران طی ۹ماه گذشته در اعتراضات سراسری مستمر خود گفته‌اند گوش فرا دهیم.

شهردار رودی جولیانی افزود: مردم ایران شایسته داشتن آزادی و دموکراسی هستند و رهبری آنها را بایستی کسانی در دست داشته باشند که برایش جنگیده‌اند.

ما از بزرگترین و سازمان‌یافته‌ترین اپوزیسیون ایران یعنی مجاهدین خلق حمایت می‌کنیم...

رهبری که رژیم تهران بیش از همه از او می‌ترسد خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران است.

این رژیم تردیدی ندارد که قدرت سازمان مجاهدین خلق در ایران امری ثابت شده است و آن را به‌عنوان تنها جنبش اپوزیسیون قادر به سرنگونی می‌شناسد...

رودی جولیانی با تأکید بر نقش تعیین‌کننده جنبش مقاومت در قیام مردم ایران گفت: مردم ایران خواهان یک جمهوری دموکراتیک هستند. مریم رجوی در داخل ایران جنبشی از مخالفان که خود را وقف این آرمان کرده تشکیل داده است. این یک آلترناتیو قدرتمند و عملی است که میتواند سرنگونی را محقق کند.

شهردار سابق نیویورک در جای دیگری در اشاره به تروریسم رژیم ایران و ضرباتی که اخیراً به شبکه‌های تروریستی آن وارد شده گفت:

تروریستها و جاسوس های این رژیم در بلژیک، فرانسه و آلمان و آلبانی دستگیر شده‌اند. آنها با خود بمب و عکس اعضای این اپوزیسیون سازمان‌یافته را داشتند.

دو جاسوس رژیم ایران نیز در آمریکا دستگیر شدند و بر اساس مدارک به‌دست آمده، آنها نیز قصد کشتار داشتند.

نیویورک در سالهای گذشته به اندازه کافی تروریسم را تجربه کرده و این عمل دیگر نباید تحمل شود. رژیم ایران سازمان مجاهدین خلق ایران را به‌عنوان یک تهدید واقعی بحساب می‌آورد.

رودی جولیانی در انتقاد به مواضع سیاسی بعضی کشورهای اروپایی نسبت به رژیم ایران در قسمت دیگری از مقاله‌اش گفت: در حالی که رژیم ایران تلاش می‌کند روابطش را با اتحادیه اروپا باقی نگاه دارد دیپلماتهای این رژیم طرح های بمب‌گذاری اجرا می‌کنند. عوامل این رژیم در آلبانی، در مراسم نوروز که مریم رجوی می‌خواست در آن شرکت کنند طرح بمب‌گذاری داشتند.

وزارت اطلاعات این رژیم همایش سالانه شورای ملی مقاومت ایران در پاریس را که در آن ۱۰۰هزار نفر شامل برجسته‌ترین شخصیتها و ژنرالهای بازنشسته آمریکایی شرکت داشتند را هدف بمب‌گذاری قرار داد؛ ولی تروریسم این رژیم از داخل ایران شروع می‌شود چرا که او دهها هزار تن از مردم خود را به‌قتل رسانده است. ما باید به کسانی که در ایران در نوک حمله اعتراضات علیه این رژیم هستند بگوییم ما از شما حمایت می‌کنیم.

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dfe6bc79-a815-4734-9130-62d850606665"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات