728 x 90

نه به روحانی در نیویورک

هم‌زمان با اجلاس مجمع عمومی ملل ‌متحد در نیویورک، هموطنان آزاده در اعتراض به حضور آخوند حسن روحانی، در مقر ملل ‌متحد دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات که با حضور شخصیتهای آمریکایی برگزار شد، شرکت‌کنندگان ضمن محکوم کردن جنگ‌افروزی‌های منطقه‌ای و تروریسم رژیم آخوندی، خواستار اخراج روحانی از مقر ملل ‌متحد شدند.

خانم مریم رجوی در پیامی به اجتماع پرشور هموطنان گفت: «شما صدای اعتراض و مقاومت مردم ایرانید که تازه‌ترین نمونه آن همین روزها توسط کارگران دلیر کارخانه هپکو در خیابانهای اراک جریان یافت و صدای کانون‌های شورشی و شوراهای مقاومت‌ که با فعالیت‌های شجاعانه در سراسر ایران شعله‌ قیام‌ و اعتراض را فروزان نگه‌داشته‌اند».

سناتور جوزف لیبرمن خطاب به تظاهرکنندگان گفت: «شما طرفدار یک ایران‌ آزاد هستید. رژیم تهران در تله افتاده است. این رژیم فاسد دشمن مردم ایران است و ما آن را متوقف خواهیم کرد».

«رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، ضمن تأکید بر ضرورت سرنگونی استبداد مذهبی گفت: «اگر همین امروز ر‌ژیم سرنگون شود مقاومت ایران قادر خواهد بود ایران را اداره کند. نگاه کنید به آنچه خانم رجوی انجام داده است».

در این تظاهرات همچنین سناتور توریسلی با اشاره به ضرورت اخراج روحانی از مقر ملل ‌متحد گفت: «وقتی به روحانی نگاه می‌کنید کسی را می‌بینید که مردم ایران را به اسارت کشانده است. ما که در اینجا گردآمده‌ایم نماینده یک موجودیت جهانی متحد هستیم. ما این رژیم را تغییر می‌دهیم و آزادی را به ایران می‌آوریم».

خروش ایرانیان در نیویورک بازتاب صدای کارگران، معلمان و هموطنان شریفی است که مقاومت و ایستادگی در برابر فساد و سرکوب حاکم را انتخاب کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6f1b68e-30c3-4773-82bb-d8ed9af6b03d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات