728 x 90

روبرتا متسولا رئیس پارلمان اروپا: ما باید با سپاه پاسداران ایران مقابله کنیم

روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا
روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا

روبرتا متسولا رئیس پارلمان اروپا در سخنان افتتاحیه خود در اجلاس عمومی این پارلمان در مورد قیام ایران گفت: ما باید با سپاه پاسداران ایران مقابله کنیم.

رئیس پارلمان اروپا گفت: صد و بیست روز است که زنان، مردان، دانشجویان، دانشگاهیان و بسیاری دیگر در ایران به خیابان‌ها آمده‌اند و خواهان احترام به حق‌شان برای آزاد زیستن هستند. کسانی که در ایران قیام کرده‌اند برای جهان الهام‌بخش هستند. و من می‌خواهم به آنها بگویم که آنها را تنها نخواهیم گذاشت. من به‌تازگی از یک تظاهرات در بیرون از پارلمان آمده‌ام که در آن فراخوان خود را از جامعه بین‌المللی برای پاسخ قاطعانه به تروریسمی که رژیم بر مردم در خیابانهای ایران راه انداخته است، تکرار کردم. ما باید با سپاه پاسداران ایران مقابله کنیم. ما باید مسئولان قتل ها، کسانی که مسئول اعدامها هستند، کسانی که ترجیح می‌دهند مردم آزاد را برای همیشه در زنجیر نگه دارند، کسانی که پهپادهای مورد استفاده برای کشتن اوکراینی‌ها را تأمین می‌کنند، مورد حسابرسی قرار دهیم. مردم در خیابان‌ها در سمت درست تاریخ قرار دارند و تاریخ‌ساز خواهند بود. و در حالی‌که آنها این کار را می‌کنند، ما در کنار آنها خواهیم ایستاد. (سایت کمیسیون اروپا ۲۶دی)

 

روبرتا متسولا رئیس پارلمان اروپا در راهپیمایی همبستگی ایرانیان در استراسبورگ سخنرانی کرد. وی طی سخنانی گفت: تشکر از حضورتان در اینجا. تاکنون ۱۲۰روز [از قیام] گذشته است و من اینجا هستم از طرف پارلمان اروپا و از طرف ۵۰۰میلیون شهروند اروپایی که به شما بگویم که ما با شما هستیم.

و ما شما را تنها نمی‌گذاریم که زنان و مردان کماکان در ایران ایستاده‌اند و برای جهان الهامبخش بوده‌اند. ما فشار می‌آوریم تا جامعه بین‌المللی قاطعانه عمل کند و به تروریزمی که توسط این رژیم علیه مردم در خیابانهای ایران اعمال شده پاسخ بدهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c72b28f-e6ed-4266-86d6-ca330cbcf295"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات