728 x 90

رهبر حزب ملی‌گرای مالت: جامعه جهانی باید به مردم ایران و آرمان آنها بپیوندد تا گامهای ضروری برای سرنگونی رژیم برداشته شود

رهبر حزب ملی گرای مالت - برنارد گرچ
رهبر حزب ملی گرای مالت - برنارد گرچ

رهبر حزب ملی‌گرای مالت، برنارد گرچ در یک کنفرانس بین المللی در فرانسه یکشنبه ۱۱ تیر شرکت کرد که تأکید ویژه آن بر آنچه در ایران می گذرد، بود.

رهبر حزب ملی‌گرا به همراه اعضای برجسته جامعه بین المللی از دنیا خواستند تماشا و بی عملی در قبال اقدامات سرکوب گرانه را متوقف کند و به حق آزادی بیان احترام بگذارند.

این کنفرانس در پایتخت فرانسه پاریس برگزار شد و در آن گرچ سخنرانی کرد و در این سخنرانی وی گفت که سرکوبی که در ایران در جریان است باید محکوم شود و گفت که این یک وظیفه اخلاقی است که از کسانی که در سکوت رنج می برند، حمایت شود.

گرچ از مریم رجوی، رهبر سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت کرد و گفت که جامعه جهانی باید به مردم ایران و آرمان آنها بپیوندد تا گامهای ضروری برای سرنگون کردن رژیمی که اقدامات جنایتکارانه علیه بشریت انجام می دهد، برداشته شود.

نمایندگان پارلمان از حزب ملی گرا رابرت کوتایار و ایوان بارتولو در این جلسه گرچ را همراهی می کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee7e92c0-eba8-475c-a7b1-80bafca9b1f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات