728 x 90

رفع و رجوع تلوتلو خوردنهای قوه قضائیه رژیم پس از سیلی میلیونها اعتراض

اسماعیلی سخنگوی قضاییه خامنه‌ای
اسماعیلی سخنگوی قضاییه خامنه‌ای

دژخیم اسماعیلی سخنگوی آخوند جلاد ابراهیم رئیسی ۳۱تیر ۹۹ پس از پاسخ به سؤالات خبرنگاران حکومتی درباره عقب‌نشینی تحمیلی قضاییه و سرخ کردن صورت سیلی خورده خود با تعارف و گله‌گذاری، این بار برای رفع و رجوع تلوتلو خوردنهایش پس از سیلی میلیونها اعتراض به صحنه آمد و گفت: «آنچه که قوه قضاییه در نشست سخنگوی هفته قبل اعلام کرد صرفاً بر مبنای سؤال یکی از خبرنگاران و در مقام پاسخ به سؤال و متناسب با سؤال خبرنگار محترم سؤال کننده بود نه این‌که بخواهد ابتدا به ساکن در مقام تبیین و توضیح اتهامات و اعمال مجرمانه این افراد بر بیاید که همان‌طور که اشاره کردم در فرصت مناسب! هم توضیحات تکمیلی بعد از تصمیم دیوان عالی کشور و هم مستندات جهت تنویر افکار عمومی ارائه خواهد شد... ... ما رویه‌مان بر این هست که مستندات را بعد از قطعیت کامل دادنامه ارائه می‌کنیم، در فرآیند دادرسی برای این‌که معلوم باشد قاضی با استقلال تصمیم می‌گیرد! و پخش این مستندات خدای نکرده در ذهنیت مقام قضایی اثرگذار نباشد! یا حداقل مردم گمان نکنند که این اقدامات انجام شد تا بسترسازی بشود برای صدور رأی خاص از ناحیه مقام قضایی! مستندات در فرایند دادرسی در اختیار قاضی قرار می‌گیره و معمول هم بر این است که قبل از قطعیت دادنامه مستندات انتشار رسانه‌یی پیدا نمی‌کند».

تلویزیون شبکه یک (رژیم) - دژخیم اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضایی رژیم ۳۰تیر ۹۹:

«دستگاه قضا با اغتشاشگر و با کسی که امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد با کسانی که اموال عمومی را به آتش می‌کشند با کسانی که جرایم خشن انجام می‌دهند با اینها تعارف نداریم.

مجری: در همین مورد اخیر آیا واقعاً فشار رسانه‌یی باعث عقب‌نشینی قوه قضاییه شد یا طبق قانون شما عمل کردید؟

اسماعیلی: ما در این فضاسازی اخیر عوامل متعددی می‌بینیم برخی ضد انقلاب و جریانهای معارض و امپراتوری رسانه‌یی دشمنان نظام و انقلاب بودند. ما اصلاً گوشمان به حرف آنها بدهکار نیست. ذیل اینها اصلاً کسی نبود، رباتها بودند ربات که جایگاهی ندارد و منتها اعداد و ارقام را پایین و بالا می‌کند. عده‌یی از افراد ناآگاهانه به این جمع پیوستند. نمی‌دانستم قصه چی هست از این گله داریم که چرا بدون اطلاع و بدون تحقیق وارد این فضا شدند. اگر بنا به شنیدن حرف و تسلیم و تواضع باشد، تسلیم و تواضع ما در برابر دلسوزان نظام و انقلاب هست، اما تصمیمات ما به هیچ عنوان تحت تاثیر این فضاسازیها در هیچ کجا نبوده، ما گوشمان به این حرف‌ها بدهکار نیست».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8258f220-fa06-4984-b462-e4999b987965"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات