728 x 90

رسوایی جدید سایبری رژیم آخوندی و نقل قولهای جعلی از رئیس دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

پس از آن‌که سایتهای اطلاعات آخوندی و مزدوران آن و ”خبرنگاران دوست” وزارت اطلاعات با استناد به یک حساب توئیتری مجعول تحت نام الکسیس کوهلر ظرف امروز و دیروز نوشتند رئیس دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه اعلام کرده است مجاهدین خلق به‌زودی از فرانسه اخراج می‌شوند! کاخ الیزه صبح امروز، ۱۴آبان این مطالب را تکذیب کرد و اعلام نمود این حساب توئیتری متعلق به آقای الکسیس کوهلر نیست و او حساب توئیتری ندارد.

خبرگزاری فرانسه در این رابطه نوشت توئیتهای حساب @Alexis_Kohler_ چنین تفسیر شده‌اند که گوییا موضع الیزه را توسط دبیرکل آن منعکس می‌کنند.

الیزه که از سوی خبرگزاری فرانسه مورد سؤال قرار گرفت، تکذیب کرد:‌ « این حساب توئیتری (او) نیست. از سوی دیگر او حساب توئیتر ندارد».

 

 

-------------------------------------

اطلاعیه کمیسیون امنیت شورای ملی مقاومت ایران:

رسوایی جدید سایبری رژیم آخوندی و نقل قولهای جعلی از رئیس دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه

رژیم آخوندی زیر ضرب تحریم‌ها و قیامهای عراق و لبنان، ناتوان از مقابله با فعالیت‌های فزاینده کانون‌های شورشی در ایران، بار دیگر با جعل و حساب سازی و انتشار اخبار دروغین (فیک نیوز) علیه مقاومت ایران مزدوران وارفته و روحیه باخته خود را تسلی می‌دهد.

سایبری گشتاپوی دینی این بار از طریق مأموران پیشانی سیاه (از جمله مسعود خدابنده و سیامک نادری) ادعا کرد: «رئیس دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که مجاهدین خلق به‌زودی از فرانسه اخراج می‌شوند»!

این یاوه‌ها بازنشخوار یک حقه کثیف اطلاعات آخوندهاست که در ۸آبان (۳۰اکتبر ۲۰۱۹) به انتشار ۶توئیت جعلی به نام الکسیس کوهلر رئیس دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه مبادرت کرد. حساب توئیتری مربوطه که در فوریه ۲۰۱۴ایجاد شده تا سه ماه پیش فعال نبود و هیچ توئیتی بر روی آن ثبت نشده است. از آن پس فقط ۴۶توئیت دیده می‌شود که ۴۰فقره آن کپی چسبان مطالب علنی و سیاه مشق وزارتی است.

از این‌رو تنها توئیتهایی که این حساب ساختگی تولید کرده است همان ۶توئیت روز ۸آبان با چرندیاتی علیه مجاهدین برای تسلی خاطر مزدوران نظام است که فرانسه با آنان چنین و چنان کرده است. هر ۶توئیت به‌نحو نامتعارف همزمان در ساعت ۴و ۶دقیقه بامداد به وقت پاریس بر روی شبکه رفته که نشان می‌دهد منشاء آنها نه کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه بلکه سایبری رژیم است. هیچیک از ۶توئیت مجعول اطلاعات آخوندها بر روی سایتهای دوایر فرانسه و رسانه‌های شناخته شده این کشور وجود ندارد.

این یک روش شناخته شده سایبری آخوندهاست که حساب‌های جعلی توئیتری ایجاد می‌کند و آنها را غیرفعال نگاه می‌دارد و در زمانی که می‌خواهد با تغییرات لازم آنها را مورد مصرف قرار می‌دهد. از آنجا که این بار مطبوعات و دیگر شبکه‌های اجتماعی که مجعول بودن این حساب را تشخیص داده بودند به آن اعتنایی نکردند، بعد از شش روز مزدوران معلوم الحال خدابنده و سیامک نادری برای مصرف خبر جعلی مربوطه به کار گرفته شده‌اند.

از این پیش‌تر سپاه پاسداران روز اول مرداد ۱۳۹۸در یک خبر سراپا دروغ اعلام کرد پیر کوشار «یک دیپلمات فرانسوی مقیم اسرائیل» در یک رشته توئیت از سفر خانم مریم رجوی به اسراییل با وساطت جولیانی و با هماهنگی سفیر اسراییل در آلبانی «با هدف دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و رئیس سازمان جاسوسی موساد خبر داد». متعاقباً وزارت‌خارجه فرانسه اعلام کرد: «سرکنسول فرانسه در بیت‌المقدس آقای پیر کوشارد سوژه یک دزدی هویت در شبکه اجتماعی توئیتر واقع شده است».

لوموند در ۲۵ژوئیه (سوم مرداد ۹۸) در این باره به‌ نقل از متخصصان اطلاعات فضای مجازی نوشت: «[رژیم] ایران از دو سال پیش سرمایه‌گذاری هنگفتی در عملیات راهزنی سایبری و پخش اطلاعات گمراه‌کننده انجام داده است...یکی از تکنیکها عبارت است از جعل حساب یک مقام خارجی برای پخش اخبار و اطلاعاتی به سود [رژیم] ایران...پروفایل کنسول فرانسه می‌تواند به ساختار بزرگ تری وابسته باشد که شامل صدها حساب مجعول است». لوموند می‌افزاید: «حساب‌های جعلی مرتبط با [رژیم] ایران... به اشتباه انداختن بازیگران صحنه سیاسی و رسانه‌ها و به‌طور کلی اجرای یک استراتژی هدفمندتر گسترش نفوذ» را دنبال می‌کنند.

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۱۳آبان ۱۳۹۸(۴نوامبر ۲۰۱۹)

رسوایی جدید سایبری رژیم آخوندی و نقل قولهای جعلی از رئیس دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه

رسوایی جدید سایبری رژیم آخوندی و نقل قولهای جعلی از رئیس دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/728f0804-2c10-4c0d-a330-cde9b9d45220"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات