728 x 90

رسانه‌های بین‌المللی\تظاهرات ایرانیان در ورشو در حمایت از قیام مردم ایران

تظاهرات ایرانیان در ورشو در حمایت از قیام مردم ایران
تظاهرات ایرانیان در ورشو در حمایت از قیام مردم ایران

اسکای نیوز: اپوزیسیون خواستار سرنگونی رژیم ایران است

اسکای نیوز گزارش داد: شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرد ایرانیان مقیم کشورهای اروپایی همزمان با کنفرانس ورشو، تجمعی در ورشو پایتخت لهستان برگزار می‌کنند. شورای ملی مقاومت ایران در بیانیه‌یی اعلام کرد این اجتماع بزرگ که در استادیوم نوردوای در پایتخت لهستان برگزار می‌شود شاهد حضور فعال شخصیت‌های بین‌المللی از جمله شهردار سابق نیویورک و مشاور قانونی فعلی رئیس‌جمهور آمریکا رودی جولیانی و تعدادی از اعضای پارلمان و سنای لهستان خواهد بود.

 

رویترز:‌ سخنرانی جولیانی در تجمع مقاومت ایران در ورشو

خبرگزاری رویترز سخنرانی شهردار رودی جولیانی در تجمع مجاهدین حضور داشت به‌طور مستقیم پخش کرد.

وی از جمله گفت:‌ ما در اینجا با شما هستیم تا نکات مهمی را به همه مقامات حاضر در کنفرانس ورشو یادآور شویم. این استبداد بایستی خاتمه یابد و سریعاً خاتمه یابد تا ما به صلح و ثبات برسیم. بنا بر این بگذارید قبل از هر چیز من به خانم مریم رجوی تبریک بگویم به رزمی که کرده است و به رهبری عالی که در این سازمان داشته است که این میزان کار برای مردم ایران انجام داده‌اند تا به آنها آنچه که شایسته‌شان است داده شود یعنی یک ایران آزاد و دموکراتیک.....

 

نیویورک تایمز: رودی جولیانی خواهان قاطعیت علیه رژیم ایران شد

رودی جولیانی از کنفرانس خاورمیانه در ورشو خواهان موضع قاطع علیه رژیم ایران شد تا رژیم ایران را وادارد کند تا مسیری دموکراتیک را پیش بگیرد. جولیانی در تجمع مجاهدین خلق گفت امیدوار است این کنفرانس درست مانند دولت آمریکا در رابطه با رژیم ایران قاطع باشد به‌طوری‌که ما با رژیم ایران تجارت و معامله‌یی نداشته باشیم تا آنها را منزوی کنیم تا بتوانیم آنها را وادار کنیم سیاست‌شان را تغییر دهند و اگر تغییر ندادند مجبور به تغییر رژیم بشوند.

 

 

روزنامه عکاظ: ایرانیها در ورشو: زمان سرنگونی آخوندها فرا رسیده است

روزنامه عکاظ عربستان سعودی نوشت: در حالی‌که کنفرانسی با شرکت وزرای خارجه کشورهای جهان برای مدت دو روز در ورشو برگزار می‌شود چند هزار ایرانی که در نزدیکی استادیوم ملی ورشو تجمع کرده بودند، اعلام کردند که زمان پایان دادن به چهار دهه سرکوب، کشتار و غارت اموال مردم، فرا رسیده است. مریم رجوی در پیام تصویری به این تجمع گفت: « انتظار عادلانه آنها از کنفرانس ورشو این است که حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی این رژیم فاشیستی و دستیابی به آزادی را به‌رسمیت بشناسد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a3097a5-6761-4def-9a36-46c7e1f5bcd6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات