728 x 90

رسانه حکومتی: وعده‌های وزیر کار، همه توخالی بوده و کاری انجام نداده است

عبدالملکی
عبدالملکی

کارنامه پر از شعار وزیر کار! عنوان روزنامه حکومتی مردم‌سالاری است که دروغگوییهای وزیر کار دولت آخوند رئیسی پیرامون «‌وعده ایجاد یک میلیون شغل» را رو کرده است.
مردم‌سالاری درباره دروغ‌گوییهای سردمداران حکومتی و وعده پوشالی وزیر کار رژیم نوشت:
«تقویت اشتغال و رفع بیکاری با تحقق برنامه یک میلیون شغل در سال» یکی از شعارهای وزیر کار بوده است؛ با این حال در مدت استقرار دولت و وزیر کار هیچ برنامه مدون و مشخصی از راه‌کارهای ایجاد اشتغال از سوی وزارت رفاه ارائه نشده است! با این‌که هنوز سرانجام اجرای این شعار با ابهام مواجه است وزیر کار از ایجاد یک میلیون و ۸۵۰هزار شغل تا پایان سال۱۴۰۱ خبر داده است!در کنار این موضوع قبل و بعد از سؤال از وزیر کار آمار ایجاد ۲۱۷هزار شغل در طول چهار ماه از حضور دولت سیزدهم یکی از پز‌های رسانه‌ای عبدالملکی شد! ۲۱۷هزار شغلی که درباره آن هیچ اطلاعاتی وجود ندارد و نه خود وزارتخانه و نه وزیر درباره جزئیات آن حرفی نمی‌زنند!کارشناسان بازار کار بر این باورند که با واکسیناسیون عمومی‌ و کاهش شدت بیماری کرونا بسیاری از مشاغل به‌حالت عادی خود برگشته‌اند و همین امر موجب احیای بسیاری از مشاغل شده که این موضوع ارتباطی به‌عملکرد وزارت کار ندارد ولی این وزارتخانه همه این شغل‌های احیا شده را به‌حساب خود زده تا بگوید فعالیت مفیدی داشته در صورتی که این‌طور نیست (روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۱۸دی). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68d28810-b10d-4aa7-8bdb-61a08786256e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات