728 x 90

رسانه حکومتی: صدای ناهنجاری در برابر ساختمان وزارت کشور شنیده شد

انفجار در ورودی ساختمان وزارت کشور رژیم در تهران
انفجار در ورودی ساختمان وزارت کشور رژیم در تهران

در واکنش نسبت به انفجاری که توسط کانون‌های شورشی مجاهد خلق در مقابل ساختمان وزارت کشور رژیم انجام گرفت یکی از رسانه‌های حکومتی به رحمانی فضلی وزیر کشور رژیم هشدار داد و ترس رژیم را در آستانه نمایش انتخابات ابراز کرد.

 

رسانه حکومتی «صدای جویا» - ۲۹بهمن۹۸: تحلیل‌گر مسائل سیاسی طی یادداشتی کوتاه با عنوان« انتخابات؛ صیانت از وزارت کشور و صیانت از آراء مردم» آورده است؛ شنبه‌شب صدای مهیبی در خیابان فاطمی که قلب انتخابات در آن واقع‌شده است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در برنامه «نگاه یک» به تشریح برخی از موضوعات حول انتخابات دوم اسفند پرداختند.

آقای رحمانی فرمودند: «همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات دوم اسفند انجام‌ شده است». وی در قسمت دیگری از توضیحات خود به صیانت از آراء مردم اشاره کردند و گفتند: «تمام تمهیدات انجام می‌شود که از رأی مردم صیانت شود».

 

صدای ناهنجاری که دیشب در برابر ساختمان وزارت کشور واقع در خیابان فاطمی که قرار است از آراء مردم صیانت شود، شنیده شد و همه را به فکر وا می‌دارد، آیا آراء مردم در این ساختمان صیانت خواهد شد که خود در معرض غیض و کین نفاق و معاندان برانداز قرار دارد؟ به‌قرار اطلاع، (مجاهدین) مسئولیت شیطنت دیشب در خیابان فاطمی را برعهده گرفته‌اند، اما جا دارد که آقای رحمانی فضلی، تمهیدات مکفی و لازم را ابتدا برای صیانت از ساختمان وزارت کشور فراهم آورد چرا که قرار است آراء مردم پس از جمع‌آوری در این محل صیانت شود.

 

رهبری در خطبه‌های اخیر نماز جمعه تأکید داشتند که «اهمیت و قدر و قیمت حوادث اخیر زمانی مشخص می‌شود که به سردار سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم بلکه ایشان را یک مکتب، راه و مدرسه درس‌آموز ببینیم.» حال بایستی به‌تمامی مسئولانی که در انتخابات دخیل هستند گفت؛ که ساختمان وزارت کشور در خیابان فاطمی، یک ساختمان اداری نیست، سمبل و نشانه‌ای است که قبل از هر چیز، امید و اعتماد مردم به‌نظام جمهوری اسلامی ایران را تداعی می‌کند؛ لذا لازم است که به پاسداشت آن، اقدامات لازم را مبذول داریم؛ فرقی هم نمی‌کند که چه دولتی با چه گرایشی در مسند قدرت باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ac4f4bf-6b3f-4a92-9a2c-5d38bda23c06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات