728 x 90

رد صلاحیت آخوند محمود علوی عضو خبرگان ارتجاع و وزیر پیشین اطلاعات رژیم به‌مدت ۸سال

 محمود علوی عضو خبرگان ارتجاع و وزیر پیشین اطلاعات رژیم
محمود علوی عضو خبرگان ارتجاع و وزیر پیشین اطلاعات رژیم

فضیحت خالص‌سازی در شعبده انتخاباتی خامنه‌ای

رد صلاحیت آخوند محمود علوی عضو خبرگان ارتجاع

و وزیر پیشین اطلاعات رژیم به‌مدت ۸سال

 

حقیقت‌پور مشاور پاسدار علی لاریجانی

تعداد قابل توجهی از چهره‌های نزدیک به لاریجانی رد صلاحیت شده‌اند

آنها محکم دنبال این هستند که قالیباف را هم زمین بزنند

 

به گزارش رسانه‌های حکومتی، شورای نگهبان ارتجاع آخوند علوی عضو خبرگان ارتجاع و وزیر اطلاعات سابق رژیم آخوندی را رد صلاحیت کرد.

خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت: پس از پایان بررسی صلاحیتها و ارسال نتایج آن به استانداریها و داوطلبان، بهروز نعمتی نماینده مجلس دهم و محمود علوی وزیر سابق اطلاعات نیز عدم احراز صلاحیت را دریافت کردند.

هم‌چنین رشیدی کوچی، علیرضابیگی، محمود زاده، عیسی‌زاده و رحیمی جهان‌آبادی از اعضای کنونی مجلس رژیم نیز رد صلاحیتشان را توسط شورای نگهبان ارتجاع اعلام کردند.

(خبرگزاری فارس رژیم ۱۵دی)

 

رد صلاحیت آخوند علوی وزیر سابق اطلاعات رژیم به جنگ‌گرگها دامن زد.

عبدالرضا داوری از مهرهای باند غالب گفت: رد صلاحیت محمود علوی از همه شگفت‌آورتر بود. علوی هم‌اکنون عضو مجلس خبرگان است و ۸سال هم سکاندار وزارت اطلاعات بوده و سال‌ها نماینده خامنه‌ای در عقیدتی سیاسی ارتش بوده است.

(خبرآنلاین رژیم ۱۷دی)

 

حقیقت‌پور مشاور پاسدار علی لاریجانی نیز گفت: تعداد قابل توجهی از چهره‌های نزدیک به لاریجانی رد صلاحیت شده‌اند. وی افزود: مجلس آینده تک ضلعی خواهد بود. آنها محکم دنبال این هستند که قالیباف را هم زمین بزنند. در یکی از مراکز استان، فقط سه کاندیدا مانده، مردم چه کار کنند؟ این افراد با یک رأی هم انتخاب می‌شوند. این افراد نصف رأی دور گذشته را هم جمع نمی‌کنند.

 

علیرضا بیگی، عضو مجلس فرمایشی و انقباضی که رد صلاحیت شده است، گفت: عموماً عدم التزام به جمهوری اسلامی، قانون اساسی و اصل ولایت فقیه دلایل اعلام شده برای رد صلاحیتها بوده است. من ۴۰درصد جانبازی دارم، سال‌ها فرمانده نیروی انتظامی استانهای مختلف، معاون فراجا و ۶سال سابقه استانداری دارم، وقتی بگویند چنین آدمی باور به جمهوری اسلامی نداشته باشد عجیب است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f508684-ef94-4489-b277-927034767d4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات