728 x 90

ردپای خونین خامنه‌ای

روزی ۲هزار نفر از مردم ایران در اثر ابتلا به کرونا جان می‌دهند، بر اساس آمار مقاومت ایران جان‌باختگان کرونا بیش از ۴۱۰هزار نفر است! یعنی از هر ۲۰۰ایرانی یک نفر جانش را در ابتلا به کرونا از دست‌داده است! علت جان باختن مردم به‌خاطر کرونا دستور خامنه‌ای برای وارد نکردن واکسن بود، گفتن از این جنایت کهنه و تکرار نیست؛ زیرا هر روز از پیکر مجروح ایران خون می‌ریزد! و این موضوع به جنگ باندی در حکومت آخوندی هم راه برده است

روزنامهٔ حکومتی جهان صنعت با اشاره به خامنه‌ای نوشته: «با وعده‌های غلط و اشتباهات مرگبار برخی از مسئولان در تأمین واکسن مورد نیاز و بی‌توجهی به پیشگیریهای حیاتی در مهار ویروس کرونا هزاران تن از مبتلایان را به کشتن دادند و هم‌چنین فوج عظیمی از بیماران کرونایی را به‌خاطر بی‌مبالاتی در تأمین داروهای مورد نیاز و عدم تدارک تخت‌های بیمارستانی به خانه‌ها فرستادند که از این طریق بسیاری از اعضای خانواده‌ها را هم بر خیل عظیم مبتلایان افزودند».

یکی دیگر از قاتلان مردم ایران محمد مخبر معاون اول آخوند رئیسی است. مخبر اطمینان داده بود که «به‌زودی با تولید گسترده و میلیونی واکسن داخلی بحران کرونا را از بین می‌بریم و با تولید فراوان تا پایان ماه شهریور در قدم اول، پنجاه میلیون واکسن در اختیار مردم خواهیم گذاشت».

«کرونا یاب مستعان» «واکسن برکت» و ۵نوع واکسن ادعای دیگر که حکومت آخوندی مطرح کرد، اسناد جنایت علیه مردم ایران است که روزی نه‌چندان دور دادگاه دادخواهی مردم ایران، سران رژیم آخوندی را به‌خاطر آنها حسابرسی و محاکمه خواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46487ae0-49c0-448b-b1d7-46dfbe45b127"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات