728 x 90

رخداد ـ توحش داعشی خامنه‌ای؛ اعدام به جرم نوشیدن شراب

روز چهارشنبه ۱۸تیر یک نفر در مشهد به جرم نوشیدن شراب اعدام شد.

سازمان عفو بین‌الملل این جنایت را نشانگر "ماهیت بی‌رحمانه و غیرانسانی دستگاه قضا" در رژیم دانست و افزود: «آنها با این عملکرد، کشور ایران را در مقام شرم‌آور دومین مجری بزرگ اعدام در جهان قرار داده‌اند».

این در حالی است که به اعتراف برخی رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی مافیای مشروب و مواد مخدر دست پاسداران و مأموران انتظامی است.

یک روزنامه حکومتی در گزارشی مستند از زندان تهران بزرگ نوشت: «پول داشته باشی، اینجا مشروب هست، مواد مخدر هست، گوشی تلفن همراه هم هست. پولدارای زندان هر کاری بخواهند انجام می‌دهند» (روزنامه اعتماد ـ ۱۷تیر ۹۹).

در همین گزارش به‌روشنی می‌بینیم زندان هم بخشی از حاکمیت ولایت است که خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی را مأموران در زندان مدیریت کرده و هر ازگاهی تحت فشار و تدافع، یکی از زندانیان را با بهانه‌یی قربانی می‌کنند.

هم‌چنین روزنامه همدلی ۲۱تیر ضمن اعتراف به این‌که قانون فقط برای فقرا اجرا می‌شود اجرای این حکم را برای نظام خطرناک توصیف کرد.

آقای مسعود رجوی در همین رابطه گفت: «کشتن به‌خاطر مشروب در رژیم ولایت فقط برای ارعاب اجتماعی و جلوگیری از قیام در مشهد است که در دیماه ۹۶ آغازگر بود. کشتن به‌خاطر مشروب خوردن بر ضداسلام و قرآن و انسانیت است. این توحش داعشی خاص ولایت فقیه است. قضاییه جلادان سزاوار آتش است».

مریم رجوی: «ما در ایران آزاد شده فردا از لغو حکم اعدام دفاع می‌کنیم و نسبت به لغو آن متعهدیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c895fb2-f66d-4d9f-a25a-62d459895521"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات