728 x 90

دیسانتیس: استراتژی بایدن در مقابل رژیم ایران، یکی از بدترین بخش‌های سیاست خارجی است

ران دسانتیس فرماندار فلوریدا
ران دسانتیس فرماندار فلوریدا

ران دیسانتیس (Ron DeSantis)، فرماندار فلوریدا، روز ۲۹آبان، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را به‌دلیل صحبت نکردن درباره تحریک تروریسم به وسیله‌ رژیم ایران در خاورمیانه سرزنش کرد.

فرماندار فلوریدا در ادامه گفت: استراتژی او در قبال این کشور تروریست یکی از بدترین بخش‌های سیاست خارجی است. سیاستی که از کاخ‌سفید سرچشمه می‌گیرد.

دیسانتیس این اظهارات را در یک سالن شهرداری با خبرنگار نیوزمکس در روز دوشنبه در شهر اورباندال (Urbandale)، آیووا بیان کرد.

از دیسانتیس پرسیده شد که نظر او در مورد این‌که دولت بایدن میلیاردها دلار را به رژیم ایران آزاد می‌کند چیست؟

دیسانتیس به نیوزمکس گفت: کاری که بایدن انجام داده قدرت بخشیدن به یک دشمن است. او آگاهانه این کار را انجام داد، زیرا فکر می‌کند به‌نحوی می‌تواند با آنها معامله کند. شما با آنها معامله نخواهید کرد. آنها ایدئولوژی دارند که هم دشمن اسراییل و هم دشمن ایالات متحده است.

دیسانتیس دوران حضور خودش در ارتش را یاد آوردی کرد، زمانی که شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران صدها سرباز آمریکایی را در منطقه کشتند.

او قبل از این‌که توجه خود را به رویداد دیگری در ۷ اکتبر در اسرائیل، که توسط رژیم ایران حمایت می‌شود معطوف کند، گفت: دستان ایران به‌شدت آغشته به خون آمریکایی‌ها است.

دیسانتیس گفت: اگر [بایدن] رژیم ایران را همان‌طور که باید ورشکست می‌کرد، حمله حماس اتفاق نمی‌افتاد. این یکی از بدترین بخش‌های سیاست خارجی بایدن است. حتی تا به امروز، او درباره نقش ایران در پیشبرد تروریسم در سراسر خاورمیانه صحبت نکرده است.

دیسانتیس گفت که کلید شکست ایران اقتصاد است.

او گفت: ما همه اقدامات مالی را انجام خواهیم داد تا پولی به رژیم سرازیر نشود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba08891f-2473-4bed-9318-c7c49d75c9b5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات