728 x 90

دیدبان حقوق‌بشر سوریه: نظرات آوارگان سوری درباره نقش دژخیم قاسم سلیمانی در قتل‌عام مردم سوریه

آوارگان سوری - عکس از آرشیو
آوارگان سوری - عکس از آرشیو

دیدبان حقوق‌بشر سوریه روز ۱۵دیماه در گزارشی درباره نظرات آوارگان سوری درباره نقش دژخیم قاسم سلیمانی در قتل‌عام مردم سوریه نوشت‌: قاسم سلیمانی و شبه‌نظامیان او در قربانی کردن مردم سوریه برای بقای بشار اسد در قدرت شرکت کردند.
عملیات مشترک نظامی رژیم ایران و رژیم اسد باعث مهاجرت میلیونها سوری از مناطقشان شد و شبه‌نظامیان رژیم ایران عامل کشتار و کوچ اجباری و غارت و دزدی و فساد و ویرانی کشور شدند.

یک مرد سوری:
اگر دخالت‌های شبه‌نظامیان رژیم ایران نبود این حکومت تا این زمان باقی نمی‌ماند. وقتیکه این خوک، قاسم سلیمانی کشته شد یک پیروزی بسیار بزرگ برای انقلاب و برای انسانهای شریف بود.

یک مرد سوری:
ما را مجبور به ترک خانه‌ها و زمینهایمان کردند و نیروهای رژیم ایران، در خانه‌های ما ساکن شدند با شبه‌نظامیانش و با امضای رژیم بشار اسد. تا این‌که این سگ، قاسم سلیمانی سقط شد.
ما را بیرون کردند و نیروهای رژیم ایران آمدند جای ما را گرفتند.

یک مرد سوری:
بعد از بمباران توسط هواپیمای روس، شبه‌نظامیان رژیم ایران از جمله شبه‌نظامیان افغانی و حزب‌الله و رژیم (اسد) اقدام به کشتار همه کسانی کردند که باقی مانده بودند و اموال منطقه را دزدیدند و به غارت بردند.
علت اصلی که نمی‌توانیم به خانه هایمان بازگردیم حضور شبه‌نظامیان رژیم ایران است.
کشته شدن قاسم سلیمانی برای ما بزرگترین شادی بود و بسیار خوشحال شدیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4cd582e-f9cd-4751-adc1-6c279dd9952f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات