728 x 90

دیدبان حقوق‌بشر سوریه: جتهای جنگنده آمریکا به مواضع شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران در میادین موشک زدند

جنگنده آمریکایی
جنگنده آمریکایی

دیدبان حقوق‌بشر سوریه روز سه‌شنبه ۲۴بهمن خبر داد که جتهای جنگنده آمریکا به مواضع شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران در میادین موشک زدند.
سه انفجار در شهر المیادین در حومه دیرالزور شنیده شد، پس از آن‌که نیروهای آمریکایی مستقر در پایگاه آمریکایی در شرق دیرالزور با موشک به ایستهای بازرسی نظامی شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در مجاورت شهر المیادین و حرم عین علی شلیک کردند. این مواضع همزمان با پرواز هواپیماهای جنگی بر فراز منطقه، پستهای بازرسی اصلی این شبه‌نظامیان محسوب می‌شوند.
شایان ذکر است که این دومین حمله متوالی به مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در این شهر است و پس از حمله به پایگاه آمریکایی در میدان العمر در حومه دیرالزور صورت می‌گیرد.


پهپادهای منابع ناشناس، که گمان می‌رود متعلق به نیروهای آمریکایی باشد، مزرعه‌ای را در منطقه الشبلی در نزدیکی شهر المیادین در حومه دیرالزور هدف قرار دادند، جایی که شبه‌نظامیان (موسوم به) امام صادق متعلق به سپاه پاسداران از مزرعه استفاده می‌کنند.
علاوه بر این، هواپیماها یک موقعیت خالی را هدف قرار دادند که توسط سپاه پاسداران برای تمرینات نظامی استفاده می‌شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c8be404-eade-4dc2-8e55-1e30bbbcf3ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات