728 x 90

دوگانه‌گویی خامنه‌ای و نمایش بن‌بست پس از ماهها سکوت دربارهٔ مذاکرات و برجام

خامنه‌ای ولی فقیه رژیم
خامنه‌ای ولی فقیه رژیم

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز یکشنبه ۱۹دی در دیدار تصویری با جمعی از نیروهای رژیم تحت عنوان مردم قم به بهانه سالروز قیام مردم قم در ۱۹دی۵۶ علیه نظام شاه خائن، پس از ماهها سکوت درباره مذاکرات برجام طبق معمول دوگانه‌گویی کرد. وی هم‌چنین نسبت به بحران درونی رژیم ابراز وحشت کرد و ضمن اذعان به بی‌آیندگی نظام، تلاش کرد با پیروزی جلوه دادن هلاکت قاسم سلیمانی، عملیات شکوهمند آتش زدن مجسمه وی را زیر سبیلی رد کند.

 

دوگانه‌گویی خامنه‌ای و نمایش بن‌بست

پس از ماهها سکوت دربارهٔ مذاکرات و برجام:

این که ما با دشمن مذاکره و تعامل کنیم این یک حرف دیگر است

در مقابل زورگویی و حرف زور دشمن نباید تسلیم شد

خامنه‌ای: عدم تسلیم در برابر دشمن مستکبر، این جزو اصول انقلاب است، تسلیم نباید شد، زورگویی دشمن را نباید تحمل کرد، این‌که ما با دشمن یک وقتی مذاکراه کنیم صحبت کنیم من باب مثال این یک حرف دیگر است، تعامل کنیم، این یک حرف دیگر است، در مقابل زورگویی و حرف زور دشمن، انقلاب به ما می‌گوید که نباید تسلیم شد، تا حالا هم تسلیم نشدیم به توفیق الهی بعد از این هم همین خواهد بود، این جزو اصول است، این را تضعیف می‌کنند، آقا چرا، مثلا خب چه مانعی دارد، چه اشکالی داره، یعنی کمرنگ کردن یک چنین اصول برجسته‌یی.

 

ابراز وحشت خلیفهٔ ارتجاع از تشدید بحران درونی و تهدید مخالفان

خامنه‌ای: مسأله حفظ وحدت در کشور است، ما عوامل تفرقه را هر چه می‌توانیم باید کم کنیم، اختلاف سلیقه‌ها البته وجود دارد اختلاف‌نظرها وجود دارد، اخلاف روش‌ها و منش‌ها وجود دارد، اینها هست منتهی اینها را نباید بگذاریم که به جبهه‌گیری در مقابل یکدیگر بیانجامد، آن انسجام عموم مردم با این چیزها نبایستی از بین برود. نباید بگذاریم این اختلافها اوج پیدا بکند. البته خب بعضی‌ها هستند به‌طور طبیعی می‌ایستند در مقابل انقلاب، انقلاب چاره‌یی ندارد که در مقابل آنها بایستد. .

هستند دشمنانی، این را ما باید همیشه در نظر داشته باشیم، در میان جبهه دشمنی ما در دنیا دشمنانی هستند که تخصص‌شان ایجاد اختلاف است

 

 

اذعان ولی‌فقیه ارتجاع به بی‌آیندگی نظام و تأکید بر امیدواری دادن به نیروها

نگذارید (دشمنان) با وسوسه‌های خود، در قضای مجازی و غیر فضای مجازی

در جهت مخالف امیدوار کردن جوانها، حرکت بکنند

خامنه‌ای: تقویت امید و چشم‌انداز به آینده. این یکی از مسائل مهم امروز ماست. کسانی هستند که سعی می‌کنند، امید را در جوانها تضعیف بکنند و جوانها را نسبت به آینده ناامید و بی‌اعتماد بکنند که چشم‌اندازی در مقابل آنها وجود نداشته باشد. این وظیفهٔ ماست که این امید را در دلها تقویت بکنیم. این امید فقط هم با حرف زدن نمی‌شود، وقتی که امید داشت جوان، خوب کار می‌کند خوب تلاش می‌کند، خوب درس می‌خواند، خوب تحقیق می‌کند و در میدانهای مختلف. یکی این است که نگذارید که با وسوسه‌های خود، بعضی در فضای مجازی و غیر فضای مجازی در جهت مخالف امیدوار کردن جوانها، حرکت بکنند.

 

تلاش مذبوحانهٔ خامنه‌ای برای پیروزی جلوه دادن هلاکت مهرهٔ شمارهٔ۲ رژیمش

و زیر سبیلی در کردن به آتش کشیدن مجسمهٔ قاسم سلیمانی دژخیم

خامنه‌ای: هیچکس فکر نمی‌کرد، دوستان هم فکر نمی‌کردند که اینجور این حادثه عظمت پیدا بکنه و خدای متعال برکت به این حادثه بده که بتوانه هویت دینی و انقلابی مردم را جلوی چشم همه قرار بده، ... این حادثه حادثه عظیمی بود یعنی شهادت یک شخصیت بزرگی مثل شهید سلیمانی از نظر دشمن و از نظر همه یک تهدید محسوب می‌شد اما این تهدید را غیرت ملت مسلمان، ملت ایران تبدیل کرد به یک فرصت (تلویزیون رژیم، ۱۹دی۱۴۰۰).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e334beba-4daf-4631-a5ef-d9db34174499"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات