728 x 90

دومین هفته کارزار مخالفت با ورود رئیسی جلاد به آمریکا با هشتگ ”ویزا ندهید“

هشتگ "ویزا ندهید"
هشتگ "ویزا ندهید"

هشتگ ”ویزا ندهید“ کارزار مخالفت با ورود رئیسی جلاد۶۷ به آمریکا برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی ملل متحد که از سوی یاران شورشگر و هموطنان آزاده در آمریکا پشتیبانی می‌شود وارد دومین هفته کار خود شد.

#NoVisa4Raisi

کاربران شرکت‌کننده در این کمپین با نوشتن توئیتهای متنوع نشان دادند که رئیسی جلاد نباید امکان سفر به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل را داشته باشد.

 

سناتور رابرت منندز – رئیس کمیتهٔ روابط خارجی سنای آمریکا
#رئیسی_جلاد۶۷ فعالانه در قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در ایران در سال۶۷ شرکت داشت، جنایتی که پس از فتوای خمینی علیه مجاهدین انجام داد. رئیسی هدایت سرکوب بی‌رحمانه علیه معترضان را در سال۸۸ و سال۱۳۹۸ برعهده داشت.

سناتور رابرت منندز – رئیس کمیتهٔ روابط خارجی سنای آمریکا

 

استانیسلاو پولچاک: جنبش شما برای محکومیت حبس ابد یک مقام رسمی رژیم ایران که در #قتل_عام۶۷ دست داشت تلاش زیادی کرد. حالا نوبت رئیسی و خامنه‌ای است.

هشتگ ویزا ندهید

 

خطاب به سازمان ملل: این شرم‌آور نیست کسی را کنار صندلی خود ببینید که جلاد و عامل ویرانی و نسل‌کشی است طی یک‌سال ۵۲۱مورد اعدام ثبت شده که ۲۱نفر زن و ۶نفر کودک بودند او ملت را با فقر و گرسنگی و کرونا و سرکوب می‌کشد او فقط نماینده خامنه‌ای است. خشکاندن هورالعظیم

 

کارنامه یک‌ساله رئیسی بار دیگر ثابت می‌کند جلاد۶۷ آخرین تیر ترکش خامنه‌ای و مقصود او از حرکت پرمعنا و ابتکارهای جدید و شیرینی‌های ۱۴۰۰ اعدام و سرکوب و خفقان هر چه بیشتر برای حفظ نظام روبه سقوط ولایت فقیه بوده است.

کارنامه یک‌ساله رئیسی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/483e3d9a-64ab-42a2-a76e-70cb97a89b19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات