728 x 90

دهها دیپلمات ارشد آمریکایی از بایدن خواسته‌اند تمام راه‌حلهای دیپلوماسی با رژیم ایران را به‌طور کامل متوقف کند

بایدن رئیس جمهور آمریکا
بایدن رئیس جمهور آمریکا

فاکس نیوز

دهها دیپلمات ارشد آمریکایی

از بایدن خواسته‌اند تا تمام راه‌حل‌های دیپلوماسی با رژیم ایران را

به‌طور کامل متوقف کند

فاکس نیوز ۱۸اردیبهشت ۱۴۰۲:

دهها تن از دیپلماتهای ارشد سابق آمریکا روز دوشنبه‌ رسماً از بایدن خواستند تا تمام راه‌حل‌های دیپلوماسی با رژیم ایران را متوقف کند.

این فراخوان دیپلمات ها در پنجمین سالگرد تصمیم دونالد ترامپ برای خروج آمریکا از برجام که در زمان باراک اوباما امضا شد، صورت می‌گیرد. این فراخوان استدلال می‌کند که استراتژی فعلی بایدن برای کاهش تحریم‌ها در ازای رفتار خوب توسط رژیم ایران خطرناک است، زیرا "به اهرم‌های فشار ایالات متحده بستگی ندارد، بلکه بیشتر به الویتهای رژیم ایران بستگی پیدا می‌کند."

این گروه در نامه خود به بایدن نوشتند: «امروز، ما از شما و تیم شما می‌خواهیم که تمام تلاش‌های دیپلماتیک در قبال رژیم ایران را متوقف کنید و به جای آن کارزار «فشار حداکثری» که تنها سیاست مؤثر برای محافظت از مردم آمریکا، مردم ایران و سایرین در منطقه است را دوباره تحمیل کنید. رژیم ایران تهدید برای منطقه و سراسر جهان است. آنها افزودند رویکرد ارائه پیش‌درآمد کاهش تحریم‌ها و اعتماد به رژیم با توجه به سوابق آن در دروغ‌گویی درباره برنامه اتمی خود کاملاً نابجا و غیرمسئولانه است. امضا کنندگان این نامه عبارتند از سفرای سابق آمریکا در کشورهای سراسر جهان و سازمانهای بین‌المللی و هم‌چنین چندین عضو سابق کنگره.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e731860-e3e7-4dd2-ab38-e2ee8b3caf2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات