728 x 90

دهقان عضو مجلس ارتجاع: دوستان ما در مجلس معتقدند که اگر دولت همین امروز برود بهتر از فرداست

دهقان عضو مجلس ارتجاع
دهقان عضو مجلس ارتجاع

محمد دهقان عضو مجلس ارتجاع درباره وضعیت بحرانی در رأس حاکمیت و تزلزل دولت روحانی گفت: وضعیت کشور وضعیت خوبی نیست بخشی از دوستان ما در مجلس معتقدند که اگر دولت همین امروز برود بهتر از فرداست.

 

وی افزود: مسیری که با جراحی مجلس از طریق عدم کفایت(رئیس جمهور) طی شود هزینه‌های سنگینی دارد و ممکن است کشور را مواجهه با بی‌ثباتی کند و هزینه جراحی ممکن است برای کشور سنگین باشد… تصمیم نهایی در خصوص این جراحی با خامنه‌ای است و نگاه او تا این زمان این بوده است که کشور نباید دچار بی‌ثباتی شود…

 

محمد دهقان با اعتراف به بن‌بست رژیم در تنگنای بحرانهای لاعلاج، افزود: این تجربیات ما را به تأمل وامی‌دارد که آیا باید به سمت گزینه رفتار سخت با دولت برویم یا خیر؟ رفتار نرم در این خصوص نیز در اختیار مجلس نیست و این شخص رئیس‌جمهور است که باید تشخیص دهد می‌تواند در این شرایط کشور را اداره کند (یانه).

 

دهقان نماینده مجلس آخوندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیرات فزاینده تحریم‌ها و انزوای بین‌المللی رژیم گفت فشار‌های تحریمی اکنون به جایی رسیده است که بسیاری از کشور‌ها نمی‌توانند به‌صورت رسمی با (نظام)همکاری کنند… دولتمردانی که همه تخم مرغ‌های خود را در سبد اروپا و آمریکا گذاشته‌اند اکنون دچار سردرگمی شده‌اند.

 

این نماینده مجلس ارتجاع نتیجه‌گیری کرد که: رئیس‌جمهور باید بماند، اما چهره‌هایی که کشور را دچار مشکلات اساسی کرده‌اند باید بروند و باید وزرای اقتصادی کابینه تغییر کنند.

وی همچنین با برملا کردن دزدیها و غارت و چپاول باند رقیب گفت: برخی حدود ۳۰سال در پست‌های مسئولیتی کشور حضور داشته‌اند و چندین هزار میلیارد تومان ثروت جمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a424b64e-0b40-4e81-a19b-b55dfd630fc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات