728 x 90

دلفی سفیر سابق رژیم: تحولات منطقه‌یی در حال شکل‌دهی به فضای آلوده‌ای علیه (نظام) است

دلفی سفیر سابق رژیم در فرانسه
دلفی سفیر سابق رژیم در فرانسه

دلفی سفیر سابق رژیم در فرانسه به انزوای بین‌المللی و منطقه‌ای شدید نظام آخوندی در تعادل‌قوای کنونی اعتراف کرد
وی پیرامون چشم‌انداز تیره و تار مذاکرات هسته‌یی و در کرنر قرار گرفتن نظام که نشان از ضف و مختصات پایین در تعادل کنونی را دارد به پیشروی «‌فضای آلوده‌ای که علیه نظام) به‌لحاظ بین‌المللی در حال شکل‌گیری است اعتراف کرد.
وی گفت: تحولات منطقه‌یی در حال شکل‌دهی به فضای آلوده‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران است که مسیر خزنده‌ای را در حال طی‌کردن است. آنچه در روزهای اخیر در خصوص تحول قابل درک در مواضع جمهوری اسلامی ایران درباره روند مذاکرات هسته‌یی وین، مانند نصب مجدد دوربینهای آژانس، تأکید بر عبورنکردن از غنی‌سازی ۶۰‌درصدی، تعدیل در خواسته‌ها و مطالبات اولیه درباره لغو تمامی تحریم‌ها قبل از ورود آمریکا به برجام و سرانجام ارسال پیام غیرمستقیم درباره مطالبات و خواسته‌های معقول (نظام!) به طرف آمریکایی رخ داده‌، هیچ‌یک تأثیر بازدارنده‌ای بر اتفاقات و تحولاتی که ریشه در کدورتها و کج‌فهمی‌های منطقه علیه (نظام) دارد، بر جای نگذاشته است. در شرایطی که اظهارات و مواضع مقامات مختلف کشور حکایت از تغییر آشکار در مناسبات منطقه‌یی و راهبردهای همسایگی جمهوری اسلامی ایران دارد. .
آنچه درباره مناسبات خارجی (نظام) در شرایط جاری بین‌المللی و منطقه‌یی در حال وقوع است، ناظر بر این امر است که بدون دستیابی به روابطی سالم و مبتنی بر منافع متقابل با بازیگران صحنه تحولات بین‌المللی و هم‌زمان در قبال کشورهای حوزه جغرافیای پیرامونی جمهوری اسلامی ایران، تحقق انتظارات و محاسبات عینی صورت نخواهد گرفت (روزنامه حکومتی شرق ۱۳دی). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5dc3bb1-e0f1-42fa-a3e0-ddc8de6fa234"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات