728 x 90

دلداری دادن پاسدار سلامی در جلسه غیرعلنی مجلس آخوندی: جنگی نمی‌شود، رفت و آمدهای نظامیان آمریکا امری معمول است

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

پاسدار سلامی، سرکرده سپاه تروریستی خامنه‌ای در جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع به توجیه اعضای این مجلس درباره تحولات جاری پرداخت.

گزارشهای منتشر شده حاکیست که وی تلاش کرده به آنها دلداری بدهد که جنگی نخواهد شد و نقل و انتقالات نظامی آمریکا و انتقال ناو هواپیمابر و رزمناو جنگی به خلیج‌فارس، رفت و آمدهای معمولی است.

 

نعمتی عضو هیأت‌رئیسه مجلس رژیم بعد از این جلسه گفت: در این جلسه، سلامی تحلیلی ارائه کرد مبنی بر این‌که آمریکاییها جنگ روانی راه‌ انداخته‌اند زیرا رفت و آمدهای نظامیان آنها امری معمول است.

 

رئیس مجلس ارتجاع نیز به این بسنده کرد که پاسدار سلامی تحلیلی از شرایط منطقه ارائه کرده و بر ضرورت استفاده از بدنه وسیع برای بهبود شرایط داخلی کشور تأکید کرده است.

 

پس از جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم گفت: در جلسه غیرعلنی بحثهای جدی مطرح شد. سلامی در این جلسه گفت: نظام آمادگی لازم برای جنگ را دارد تا حدی که بتواند پیروز این مهم باشد..بر همین اساس جنگ نخواهد شد و آنها به‌دنبال جنگ نیستند.

 

علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس ارتجاع، ضمن اذعان به وضعیت ذلت‌بار کنونی رژیم گفت: ما باید به هوش باشیم و اگر زمانی تصمیم به مذاکره داشته باشیم؛ باید شرایط به‌گونه‌یی باشد که حمل بر ضعف و ذلت نباشد، اکنون زمان مناسبی برای مذاکره نیست. مذاکره در صورتی به نفع نظام خواهد بود که از مواضع خود عقب‌نشینی نکنیم.

 

 

آخوند طباطبایی امام جمعه خامنه‌ای درباره وحشت نیروهای رژیم از حضور نظامی آمریکا در منطقه گفت:

غصه به خودتان راه ندهید تا شنیدید که ناوگان جنگی آمریکا از جایش تکان خورده بترسید مؤمن نیستید والا این را بدانید عزیزان اینها هیچوقت ناوگان شون را بکار می‌آورند نزدیک ما هم می‌آورند بیاورند اما فکر کنید بکار ببرند فقط جایی بکار می‌برند که بدانند طرف جرأت پس زدن را نداشته باشه والا ناوگان با اون میلیاردها با یک موشک خراب میشه با یک موشک دهها موشک به ناوگان جنگی آمریکا خواهد خورد اگر بخواهد تکان بخوره چرا؟ برای این‌که اونجا دیگه اجازه دست بعضی از مسئولان ما نیست که امروز و فردا بکنند اونجا دیگه دست رهبر عزیز انقلاب است که وقتی حرفی را میزنه عمل می‌کنه...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73479b40-9b1f-49ff-bb98-49de902fceb4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات