728 x 90

دست انداختن پاسدار قالیباف در مجلس ارتجاع توسط باند رقیب

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

سخنرانی پاسدار قالیباف در دفاع از دست‌آوردهای مجلس ارتجاع در جلسه علنی مجلس با دست انداختن او توسط باند رقیب مواجه شد.

جلسه امروز یکشنبه ۱۲ آذر  مجلس رژیم:

قالیباف سخنرانی پیش از دستور: مدعی هستم با وجود همه نقاط ضعف امروز می‌توانم از عملکرد مجلس یازدهم متناسب با شرح وظایف مجلس دفاع کنم. گرچه نتیجه این اقدامات به‌دلیل ماهیت وظیفه تقنینی مجلس در عین اهمیت بالا، عمدتاً برای مردم ملموس نیست.

رهبر انقلاب با بررسی‌هایی که انجام داده بودند یکی از ویژگی‌های این مجلس را شناخت مشکلات مردم اعلام کردند و تصریح فرمودند که در قوانین مجلس یازدهم ملاحظه و لاپوشانی نیست و صریح و شفاف است‌.

در کنار حوزه اقتصاد مجلس فعال و انقلابی بسیاری از قوانینی در حوزه‌های غیراقتصادی را که سال‌ها زمین مانده بود، به سرانجام رساند فرهنگ حجاب و عفاف که کمتر کسی حاضر بود بار سیاسی و رسانه‌یی آن را بپذیرد اما مجلس انقلابی با در پیش گرفتن شجاعت و عقلانیت راههای ایجابی و سلبی مؤثر را پیش روی مسئولان کشور گذاشت.

در واکنش به این ادعاهای پاسدار قالیباف، رسانه‌های باند رقیب با گذاشتن بخشی از ادعاهای قبل او نوشتند: این وعده‌های تو خالی را به یاد دارید؟ آن روزها دلار ۱۴هزار تومان و گوشت گوسفند ۹۲هزار تومان بود.

پاسدار قالیباف:

ما یک ائتلاف سیاسی که این جا با هم نشستیم ما یک خیزش هستیم برای نجات اقتصاد کشور. ما یک خیزش هستیم برای جلوگیری از فقیرتر شدن مردم. ما یک خیزش هستیم که بیش از این مردم ما تحقیر نکنیم. ما به‌دنبال یک تغییر جدی و اساسی هستیم. تغییری که به جای وعده‌دادن و حرف زدن به سمت عمل کردن و اجرای وعده‌های انجام نشده هستیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4adafc31-22e9-427f-bba7-fdd48b6b879e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات