728 x 90

دروغ‌درمانی رئیسی جلاد و ایجاد دو میلیون شغل

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

در جریان جنگ گرگها، شماری از مهره‌های حکومتی، رئیسی جلاد و دستاوردتراشیهای وی را مورد حمله قرار دادند. غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی عضو سابق مجلس ارتجاع خطاب به رئیسی جلاد گفت: ارائه هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی چه شد؟ لطفاً نگاه کنید تا ببینید برخی کالا در همین دو سال گذشته از ۱۰۰درصد تا ۵۰۰درصد افزایش قیمت داشته‌اند. آمارسازان این‌قدر دروغهای بزرگ می‌گویند که خودشان هم باورشان شده است.

وی افزود: حجم بزرگ نقدینگی، تورم، رکود وحشتناک حاکم بر کشور، تعطیلی کارخانه‌ها، عدم وجود ثبات کاری و ارائه ارقام بدون پشتوانه مسئولان در خصوص تولید شغل، اوضاع و احوال کشور را نگران‌کننده‌تر از همیشه کرده است.

 

 روزنامه حکومتی آرمان نوشت: مرور تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران نیز نشان می‌دهد که در مرداد امسال، تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور ۳۹.۸درصد بوده است؛ همچنین در مرداد، شاخص قیمت مصرف کننده خانوارهای کشور به عدد ۱۹۷.۷رسیده است که نسبت به ماه قبل ۲.۴درصد افزایش داشته و نسبت به ماه مشابه سال قبل نیز ۸.۳۹درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین تورم در ۱۲ماهه منتهی به مرداد نسبت به دوره مشابه سال قبل ۴۶.۷درصد افزایش داشته است.

ایلنا به نقل از فرامرز توفیقی در این رابطه نوشته است که اگر تورم روی رقم‌های بالا تا حدودی تثبیت شده، نتیجه‌ ناتوانی مردم است. به گفته او “همین امروز گوشت ۵۰۰هزار تومانی فروش نمی‌رود و در نتیجه‌ آن دام زنده به خارج از کشور می‌رود تا فاسد نشود.”

توفیقی از فاجعه جایگزینی کالاهای بی‌کیفیت در سبد غذایی مردم نیز سخن گفته و یادآور شده که کاهش شیبِ نمودارِ افزایش تورم، ناشی از کاهش قدرت خرید و روی آوردن مصرف‌کننده به مواد جایگزین بی‌کیفیت است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5aff096b-daab-454a-afdb-2057e8e232c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات