728 x 90

دروغپردازیهای وقیحانه پاسدار حاجی‌زاده، راجع به جنایت سرنگون ساختن هواپیمای مسافربری اوکراینی

سقوط هواپیمای اوکراینی
سقوط هواپیمای اوکراینی

پاسدار جنایتکار حاجی‌زاده، سرکرده هوافضای سپاه خامنه‌ای بار دیگر به دروغپردازیهای وقیحانه راجع به جنایت سرنگون ساختن هواپیمای مسافربری اوکراینی پرداخت. دعاوی مسخره او خشم و اعتراض شدید بستگان قربانیان این فاجعه را که خواهان محاکمه حاجی‌زاده و دیگر سرکردگان سپاه خامنه‌ای هستند، برانگیخته است.

این جنایتکار که از هنگام وقوع فاجعه از آن مطلع بوده است، درباره کتمان واقعیت، با وقاحت گفت: شما می‌خواهید اعلام کنید، مگر به این راحتی است؟ خب حالا مثلا ۴۸ساعت طول کشید!

پاسدار حاجی‌زاده، سرکرده هوافضایی سپاه پاسداران گفت:

این چیزهایی که در همان یکی دو روز ما متوجه شده بودیم. خب آن بنده خدا در آن فضا قرار گرفته، حالا، این‌که اجازه داشته شلیک بکند؟ نه، به او دستور داده‌اند؟ نه، ولی آیا در این فضا قرارش داده‌اند، بله. این‌که اینها را باید در واقع قوه قضاییه رسیدگی بکند و ما نمی‌توانیم در کار آنها ورود بکنیم. ولی واقعیت صحنه چی بود، ببینید اتفاقی افتاد، ما در سپاه این را گفتیم، ولی من خودم گفتم که تا ساعت مثلا ۹صبح هنوز ۵۰-۵۰ است، مطمئن نیستم، من خودم تهران نبودم که، ما داریم دنبال می‌کنیم ببینیم که چیست. بعدش دیگر در واقع ظهرش یا بعد از ظهرش برای من دیگر تقریباً قطعیت داشتم که این اتفاق افتاده است.

یعنی ببینید، بعد این ۴۸ساعت طول کشید. ۴۸ساعت ما بودیم دیگر، ۴۸ساعت طول کشید تا در واقع جمعبندی اولیه، اتفاق افتاد که بله همه، قانع شدند که این اتفاق افتاده، و قطعاً باید بگوئیم، ولی ۲۴ساعت آخر، دقیقاً وقتش یادم است که روز جمعه هم بود، تا شنبه‌اش اعلام شد، ۲۴ساعت گفتند خب حالا این اتفاق افتاده، بگوئیم که اینها چی شدند؟

بالاخره در یک شرایط جنگی، بوده دیگر، اینها شهید هستند. خب شهید شما می‌خواهید یکی را اعلام کنید، مگر به این راحتی است؟ اولاً من به شما بگویم که خب حالا مثلا ۴۸ساعت طول کشید، خب می‌توانست ۲۴ساعت طول بکشد، بابا همه شوکه شده بودند. حادثه کوچکی بود مگر؟ مثلا بگوئیم که حالا اتفاق افتاده و سریع هم ما بیائیم و بگوئیم.

اصلا همه شوکه شده بودند و نمی‌دانستند که چه کار باید بکنند. (روزنامه حکومتی هفت صبح ۲۵آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2253d0b3-19f8-41e9-b79b-198152c98d95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات