728 x 90

دختر لاجوردی جلاد خواهان پیگیری پرونده ترور لاجوردی در دادگاههای بین‌المللی گردید + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران دختر لاجوردی جلاد اوین که نماینده مجلس رژیم است با یادآوری ۱۷هزار ترور از رژیم گفت: روزهایی بود که فقط در تهران روزی ۳۰ترور داشتیم به حدی که در دهه۶۰ تشکیل جلسه مجلس به حدنصاب نمی‌رسید و نمایندگان با ویلچر و تخت بیمارستانی در مجلس حضور پیدا می‌کردند.

دختر هیولای اوین افزود آقای لاجوردی به‌عنوان دادستان وقت تهران با اقدامات امنیتی و برخورد کوبنده بسیاری از مجاهدین مسلح را سرکوب کرد، اما در سال۶۳ به‌دلیل برخورد با خانواده‌های مجرم و منافق برخی مسئولان کشور که اکثراً نفوذی بودند از سمت خود برکنار و در سال۷۷ توسط مجاهدین خلق ترور شد.

دختر جلاد اوین خواهان پیگیری پرونده ترور لاجوردی و پرونده‌های مختومهٔ دههٔ۶۰ در دادگاههای بین‌المللی گردید.

 

سخنگوی مجاهدین از تشکیل دادگاه بین‌المللی برای رسیدگی به پرونده لاجوردی و هم‌چنین رئیسی و نیری و اژه‌ای و خامنه‌ای و دیگر سردمداران و جلادان نظام استقبال کرد و گفت: این خواسته مجاهدین و مقاومت ایران از ۴دهه پیش بوده و از آن به‌غایت استقبال می‌کنیم و حاضر و «بیا بیا» می‌گوییم.

سخنگوی مجاهدین افزود: به‌خصوص پرونده جنایت علیه بشریت در اوین ناگشوده و ناگفته مانده است. اما تنها اوین نیست. رژیم خمینی در نخستین سالهای دههٔ۶۰ بیش از ۳۰۰زندان داشته که این بدون احتساب خانه‌های امن است.

سخنگوی مجاهدین خاطرنشان کرد: در کتاب جنایت علیه بشریت که به قتل‌عام و اعدام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷ اختصاص دارد فهرست ۱۱۰شهر که در آنها قتل‌عام جریان داشته در صفحات ۵۴ و ۵۵ و ۵۶ ارائه شده است. در این فهرست شهر تهران فقط یک شماره محسوب شده در حالی‌که زندانهای متعدد داشته و دارد.

سخنگوی مجاهدین اضافه کرد که زندانیان سیاسی و هموطنانمان می‌دانند که در دادگاه سوئد فقط پرونده یک دژخیم شکنجه‌گر فقط در زندان گوهردشت و فقط در مقطع قتل‌عام رسیدگی می‌شود. واقعیت اما صدها و هزاران بار بیشتر است و جهان هنوز هم خبردار نشده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eed0d272-9fb0-435d-a48e-70e87b2b591d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات