728 x 90

دادخواهی قتل‌عام شدگان ۶۷ در استکهلم سوئد - تظاهرات ایرانیان آزاده و هواداران سازمان مجاهدین

تظاهرات ایرانیان آزادانه برای دادخواهی
تظاهرات ایرانیان آزادانه برای دادخواهی

امروز سه‌شنبه ۶مهرماه، ایرانیان آزاده و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در استکهلم سوئد در دادخواهی قتل‌عام شدگان ۶۷دست به تظاهرات زدند. هم‌میهنان آزاده همزمان با دادگاه دژخیم حمید نوری علیه آخوند رئیسی شعار سردادند.

اخبار و تحولات این تظاهرات را در این صفحه دنبال کنید.

جلسهٔ امروز دادگاه حمید نوری از دژخیمان قتل‌عام۶۷ ساعت ۹ و ۱۵دقیقه صبح آغاز شد. جلسهٔ امروز به‌استماع احمد ابراهیمی از شاکیان پروندهٴ دژخیم حمید نوری اختصاص دارد.

وی در دادگاه گفت: اواخر تیرماه ما را به‌زور به بند جهاد منتقل کردند. ما اعتراض کردیم. پاسدار فرج گفت بد می‌بینید. گفتم بدتر از این چیست؟ سال۶۰ هر شب ۳۰۰نفر را اعدام می‌کردید. پاسدار فرج گفت روزهایی در پیش است که سال۶۰ مقابلش هیچ است.

در راهرو مرگ روز ۱۸مرداد عباس یگانه گفت بچه‌ها من رفتم مرا حلال کنید. او را برای اعدام بردند و بعد هم دسته‌دسته بچه‌های همان بند را اعدام کردند. در راهرو مرگ فرشید گفت بچه‌ها همه را اعدام می‌کنند.

جلسهٔ دادگاه دژخیم حمید نوری پس از آنتراکت ناهار ادامه یافت که هم‌چنان به‌ادامهٔ استماع احمد ابراهیمی از شاکیان پرونده اختصاص دارد.

وی در جلسه بعدازظهر گفت: در سال۶۰ اعدامهای جمعی جریان داشت. مادرم در فروردین۶۱ برای آخرین بار آمد که ملاقات بدون کلام بود که روز بعد در خانه فوت کرد.

فروردین۶۷ به گوهردشت منتقل شدم. حمید عباسی هنگام ورود گفت اگر از مجاهدین حمایت کنید روزگارتان را سیاه می‌کنم.

یک روز لشکری و ناصریان در فرعی عادل نوری و حسین صادق بیگی را دیدند. ناصریان گفت شماها مگر مانده‌اید. گفت لا اله الا الله و آنها را برد.

بیرون فرعی محل چای‌خوری پاسداران بود ما صدایشان را می‌شنیدیم، یکی از پاسدارها به‌دوستش که تقاضای مرخصی کرده بود گفت حاج آقا گفته کسی مرخصی نمی‌رود. همه باید در برنامه شرکت کنند

 

تظاهرات ایرانیان آزاده همزمان با دادگاه دژخیم حمید نوری با شعار: خون شهیدانمان، رنج اسیرانمان در تو گره میخورد رجوی قهرمان

 

-دادخواهی قتل‌عام شدگان ۶۷ در استکهلم سوئد - 0

-دادخواهی قتل‌عام شدگان ۶۷ در استکهلم سوئد - 1

-دادخواهی قتل‌عام شدگان ۶۷ در استکهلم سوئد - 2

-دادخواهی قتل‌عام شدگان ۶۷ در استکهلم سوئد - 3

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/555a962b-4983-441a-9e94-60348f6bf8d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات