728 x 90

خون‌ریزیهای بی‌حساب خامنه‌ای در وحشت از قیام مردم

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

خون‌ریزیهای بی‌حساب خامنه‌ای در وحشت از قیام مردم

اعدام زندانی قیام محمد قبادلو و زندانی سیاسی اهل سنت فرهاد سلیمی پس از ۱۴سال زندان

خانم مریم رجوی: تلاش خامنه‌ای برای مقابله با قیام محکوم به شکست است،

شهادت جوانان رشید میهن، آتش قیام و مقاومت را شعله‌ور‌تر می‌کند

صبح امروز سه‌شنبه ۳بهمن دژخیمان خامنه‌ای زندانی قیام، محمد قبادلو ۲۳ساله را به‌خاطر به هلاکت رساندن یک مأمور سرکوبگر، در زندان قزلحصار بدار آویختند. همزمان در یک جنایت دیگر فرهاد سلیمی زندانی سیاسی اهل سنت که از ۱۴سال پیش در زندان به سر می‌برد در حالی که در اعتصاب غذا بود در همین زندان اعدام شد.

خبرگزاری قضاییه جلادان نوشت: حکم محمد قبادلو در پرونده کشته شدن «یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح کردن ۵مأمور دیگر در جریان ناآرامی‌های سال گذشته، پس از تأیید در دیوان عالی کشور، اجرا شد» (خبرگزاری میزان، ۳بهمن).

مأموران جنایتکار یگان ویژه به خانواده و مردمی که پس از اعدام محمد قبادلو در مقابل زندان قزلحصار جمع شده بودند حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند و شماری را بازداشت کردند.

فرهاد سلیمی به همراه ۶تن دیگر از هموطنان اهل تسنن در آذر ماه ۱۳۸۸ دستگیر و در بازداشتگاه اطلاعات ارومیه برای اعتراف‌های اجباری به‌شدت تحت شکنجه قرار گرفتند. آنها در اسفند ۹۴ با اتهامات آخوند‌ساخته "اقدام علیه امنیت ملی"،"تبلیغ علیه نظام"و"افساد فی‌الارض"توسط قاضی جنایتکار"مقیسه" و بار دیگر در خرداد ۱۳۹۷ توسط سردژخیم صلواتی به اعدام محکوم شدند و نهایتاً دیوان عالی آخوندها در سال ۱۳۹۸ این احکام را مورد تأیید قرار داد. اتهام فرهاد و ۶هم پرونده او به هلاکت رساندن امام جماعت خامنه‌ای در مسجد خلفای راشدین مهاباد دراثنای قیام در آذر ۱۳۸۸ بود. پیش از این داوود عبداللهی، ایوب کریمی و قاسم آبسته، سه هم‌پرونده فرهاد سلیمی در ۱۲ دی، ۸ آذر و ۱۴ آبان ۱۴۰۲ در قزلحصار اعدام شدند. سه هم‌پرونده دیگر او انور خضری، خسرو بشارت و کامران شیخه در قزلحصار زیر حکم اعدام هستند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت رژیم آخوندها با این اعدامها رکورد جدیدی از سبعیت و جنایت به‌جای گذاشت. بدون تردید این جنایت‌های فجیع از سوی جوانان این میهن بی‌پاسخ نخواهد ماند. این خون‌ریزیهای بی‌حساب نشان‌گر وحشت خامنه‌ای از انفجار خشم خلق و تلاش بیهوده برای مقابله با قیام است، اما شهادت جوانان رشید این میهن، آتش قیام و مقاومت را شعله‌ور‌تر می‌کند.

خانم رجوی ملل متحد و اتحادیه اروپا را به اقدام فوری برای توقف ماشین کشتار آخوندها و نجات جان هزاران زندانی زیر اعدام به‌ویژه زندانیان سیاسی و قیام و سه هم پرونده فرهاد فراخواند. از ۱۵ مهر و شروع جنگی که رژیم عامل اصلی آنست، بیش از ۳۶۰زندانی حلق‌آویز شده‌اند. سکوت و بی‌عملی مشوق این رژیم در استمرار و تشدید جنایت در داخل و خارج ایران است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲۳ ژانویه ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/859527bb-cebd-41dc-a08e-f1c956bc1771"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات