728 x 90

خواندن سرود «ای ایران» توسط مردم در کرمانشاه با اعلام رژیم آخوندی – سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین -۱۰فروردین۹۹
سخنگوی مجاهدین -۱۰فروردین۹۹

خبرگزاری فارس(رژیم) ۱۰فروردین۹۹: کرمانشاهیان امشب یک‌صدا ترانه «ای ایران» را می‌خوانند.

خبرگزاری سپاه پاسداران به‌نقل از مهدی محمدی اعلام کرد: مردم کرمانشاه از پنجره‌های خود سرود «ای ایران» را بخوانند و برای کادر درمان دست بزنند.

 

به این ترتیب رژیم آخوندی به ناچار در تقابل با کانون‌های شورشی، روی دست آنها بلند شده و پذیرفته است که مردم سرود ای ایران را بخوانند.

 

سخنگوی مجاهدین در این مورد گفت: جای خوشوقتی است که کانون‌های شورشی سرانجام رژیم مستأصل آخوندی را وادار کردند به خواندن سرود ای ایران از پنجره‌ها توسط مردم در کرمانشاه تن بدهد.

 

بنابراین هم‌چنانکه شورای ملی مقاومت ایران از سه دهه پیش اعلام کرده است سرود رسمی ایران‌زمین «ای ایران» است سرود رسمی رژیم آخوندی و آرم خرچنگ‌نشان رژیم باید با خود رژیم به زباله‌دان انداخته شود.

 

سخنگوی مجاهدین از مردم سراسر میهن اشغال شده خواست در جنگ با ویروس ولایت با خواندن سرود ای ایران یاد جانباختگان و کانون‌های نبرد و شورش با رژیم اهریمنی را گرامی بدارند.

 

سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران از این پیش‌تر در روز هشتم فروردین پخش سرود ای ایران در شهرهای میهن را از سوی کانون‌های شورشی منعکس کرده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a05ed7c5-8eef-4298-916a-593b55f5f9e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات