728 x 90

خلیفه درمانده و قسم و آیه درباره سلامت انتخابات ورشکسته + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

خلیفه درمانده و قسم و آیه درباره سلامت انتخابات ورشکسته

خامنه‌ای:

در این چند دهه بنده به‌عنوان یک آدم مسئول که یک وقتی رئیس‌جمهور بودم

بعد هم در این سمت حضور داشتم، من تا حالا هرگز تخلف انتخاباتی

به اون معنایی که دشمن می‌گوید هیچ‌وقت مشاهده نکردم بیخود می‌گویند

 

خامنه‌ای

تجربه‌های حادثه‌ها، جنگ، برخورد با کافر، برخورد با مجاهدین وانواع و اقسام فتنه‌ها توطئه‌ها در این ۴۵ سال پیش آمده

 

از دشمن نترسیم شرط مهم پیروزی این است که دشمن را بشناسیم توانایی‌های او را بدانیم بشناسیم اما نترسیم اگر ترسیدید باختید

 

خامنه‌ای ۲۹ بهمن ۱۴۰۲:

ما درس باید بگیریم اونچه که لازم است این است که ما از گذشته برای امروزمون و برای فردامون درس بگیریم خب بیست دو بهمن تولد انقلاب بود.

امروز اون مولود ۴۵ساله است تجربه‌های حادثه‌ها جنگ برخورد با کافر برخورد با منافق برخورد با دشمن سیاسی انواع و اقسام فتنه‌ها توطئه‌ها در این چهل و پنج سال پیش آمده انقلاب با اینها مواجه شده انقلاب یعنی چی؟ یعنی ان چیزی که در دل شماست انقلاب یعنی شما انقلاب یعنی مردم انقلاب یعنی نظام حاکم با این حوادث مواجه شده و روبه‌رو شده... از گردنه‌های عبور کرد گردنه‌های سخت...

اگر چنان‌چه با یک نگاهی به خودمون خودمون یعنی به انقلاب مون به نظام‌مون به رفتارمون به هویت مون یک نگاه دقیق بیاندازیم یک مقدار نقاط قوت وجود داره کامیابی‌ها وجود داره انقلاب خوب هدف داشت با یک اهداف مهمی آمد تو میدان به بعضی از این هدف‌ها رسیدیم دست پیدا کردیم و مهم هم است به بعضی هم نرسیدیم یک جاهایی رو نقطه قوت داریم یه جاهای نقطه ضعف داریم نقطه قوت را باید تقویت کنیم حفظ کنیم قدر بدانیم نقطه ضعفها رو باید ترمیم کنیم چرا می‌گیم نقطه قوتها را باید قدر دانست برای خاطر این‌که یک سیاستی وجود دارد که شما نقطه قوت خودتون رو فراموش کنید.

مردم غالباً بی‌اطلاعند از کارهای بزرگی که انجام گرفته کی انجام داده همین جوونا در بخش صنعت در بخش صنعت هسته‌یی در بخش پزشکی در بخش دارویی و بخش‌های گوناگون...

نخبگان وظیفه‌شون این است که خلاها رو شناسایی کنند منافذ خطر را شناسایی کنند راههای رفع خلأ را و بستن منافذ خطر را جستجو کنند بررسی کنند و به دولتها کمک فکری کنند به مجلس های شورای اسلامی کمک فکری کنند به مسئولان کمک فکری کنند.

مردم از مسئولان حمایت کنند اتحاد خودشون رو حفظ کنند توجه داشته باشند که دشمن می‌خواد که این کار انجام نگیره

لذا هر پیشرفتی که در جمهوری اسلامی پیش میاد اونا رو عصبی می‌کنه خب (شعار: مرگ بر آمریکا)

خب معلوم شد خسته شدید شعار دادن نشانه خسته شدن است حالا انشاالله (شعار: کی خسته است؟ دشمن /این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده)

وظیفه اول نگاه به خود وظیفه دوم نگاه به دشمن نگاه به خود رو شرح دادم نگاه به دشمن بدانیم دشمن هست از دشمن غافل نشیم بدانیم دشمن خدعه و مکر و حیله و ابزار کار داره دشمن رو ضعیف و ناتوان فرض نکنیم دشمن نتوان ضعیف و بیچاره شمرد این دو از دشمن نترسیم شرط مهم پیروزی این است که دشمن را بشناسیم توانایی‌های او را بدانیم بشناسیم اما نترسیم اگر ترسیدید باختید.

از سیاه‌نمایی اجتناب کنند اینجور رواج که بعضی برای این‌که توجه مردم رو به خودشون جلب کنن سیاه‌نمایی کنند سیاه‌نمایی غلط و خلاف واقعه و دروغه و من به شما عرض کنم در این سال‌های متمادی در این چند دهه این همه انتخابات انجام گرفته بنده به‌عنوان یک آدم مسئول که یک وقتی رئیس‌جمهور بودم بعد هم در این سمت حضور داشتم من تا حالا هرگز تخلف انتخاباتی به اون معنایی که دشمن میگه هیچ‌وقت من مشاهده نکردم بیخود می‌گن (تکبیر-الله اکبر... مرگ بر منافقین...)

(سایت خامنه‌ای ۲۹بهمن ۱۴۰۲)

 

سخنگوی مجاهدین:

اگر راست می‌گویی بگذار سازمان ملل یا یک هیأت بی‌طرف بین‌المللی بر انتخابات و اتاق تجمیع آراء تو نظارت کنند. همان پستو و صندوقخانهٔ نظام که توسط سران همین رژیم برملا و مفتضح شد. بگذریم که انتخاب و انتخابات از روز اول در رژیم ولایت فقیه موضوعیت نداشته و ندارد و نخواهد داشت. فقط باید آن را از ریشه برانداخت و بند از بند این رژیم گسست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57ac0be2-7f56-4b57-a0da-5b8a6c315cd9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات