728 x 90

خطر فضای مجازی برای رژیم

 

گسترش شبکه‌های اجتماعی و پیشرفت دنیای ارتباطات باعث شده که دیکتاتوری ولایت فقیه به میزان زیادی سلاح سانسور اخبار و اطلاعات را از دست بدهد.

با وجودی که دهها هزار نفر توسط اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات، بسیج ضدمردمی و دیگر ارگانها استخدام شدند تا در فضای مجازی همان سرکوب و اختناقی که در جامعه وجود دارد را اعمال کنند، اما باز هم کار به جایی نبردند.

و از آنجا که رژیم آخوندی یک رژیم ضدمردمی است، فضای مجازی بستری شده تا پرده از جنایت‌های این رژیم برداشته شود، بنابراین از تأثیرات فضای فغان مهره‌ها و سرکردگان رژیم به آسمان است.

خامنه‌ای بارها از فضای مجازی شکایت کرده و آه و فغان سر داده است، یک بار گفته بود که اگر ولی‌فقیه نبودم رئیس فضای مجازی می‌شدم. اما تقریباً در هر سخنرانی‌اش به فضای مجازی اشاره کرده است.

خامنه‌ای: شبکه خبر رژیم اول دی۱۴۰۰: «یا مردم را دلسرد می‌کنند، از این کارها دارند می‌کنند با شدت تمام و از فضای مجازی هم حداکثر استفاده را دارند می‌کنند خب متأسفانه فضای مجازی کشور ما هم که آن رعایتهای لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم در آن صورت نمی‌گیرد و در یک جهاتی ول هست واقعاً که بایستی اون کسانی که مسئول هستند حواسشان باشد ... فضای مجازی را بایستی مدیریت کرد!»

امام جمعه‌های خامنه‌ای هم روزی نیست که از فضای مجازی ننالند:

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران ۱۵بهمن۱۴۰۰: «اما حضرت آقا چند سال است در مسأله فرهنگی به این شبکه‌های مجازی خودشان ورود مستقیم کردند جلسات بسیار زیادی انجام دادند»

آخوند علم‌الهدی تلویزیون حکومتی خراسان رضوی؛ ۸بهمن۱۴۹۹: «شما کنار ایستادید دارید تماشا می‌کنید! که دشمن بیاید هر کار می‌خواهد بکند بکند هیچ دفاعی ندارید! هیچ عکس‌العملی ندارید فقط خبرش را برای بنده می‌آورید که آقا تو کلیپ‌ها اینجور نوشتند توی فضای مجازی اینطوری گفتند. عزیزان من این فضای مجازی افراد مطلع، افراد متخصص می‌گویند ۸۵درصد این فضای مجازی را بیرون کشور دارند پر می‌کنند، آنها دارند درست می‌کنند».

تقریباً تمام مهره‌های رژیم وحشت خودشان را از فضای مجازی به نمایش می‌گذارند.

شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در این باره گفت: «دشمن به‌دنبال القای ناامیدی و یأس از طریق فضای مجازی است و بنا دارد از این طریق بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند» (خبرگزاری تسنیم ۱۴بهمن۱۴۰۰).

روزنامه حکومتی جوان هم در این باره نوشت، «ما در کنترل این شبکه‌ها و فضای مجازی کوتاهی کرده‌ایم و این موجب‌ شده تا فضای فکری جامعه در اختیار معاندین باشد» (روزنامه حکومتی جوان ۱۳بهمن۱۴۰۰).

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش تحت‌امر خامنه‌ای هم گفت: «یکی از مسائل مهم، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که باید مراقب نقشه‌های شوم دشمنان و خطرات احتمالی باشیمL (خبرگزاری میزان ۱۰بهمن۱۴۰۰).

بنابراین فضای مجازی و جایی که مردم می‌توانند آزادنه عقاید خودشان را بیان کنند و اخبار جنایات رژیم را منتشر کنند به کابوسی برای رژیم تبدیل شده که راه برون رفتی از آن ندارد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2bcab2ac-e67b-4d05-b9f4-8aaed9a76b8d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات