728 x 90

خطرناک‌تر از کرونا نوآوریهای ستاد اجرای فرمان خمینی ملعون

ارگانهای وابسته به خامنه‌ای از سپاه تا ستاد فرمان اجرای خمینی ملعون، مانند سرطانی کشنده در تمامی ساختارهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی رخنه کرده‌اند.

سال گذشته ک خامنه‌ای ورود واکسن را ممنوع کرد، یک میلیارد دلار پول مردم ایران را به ستاد اجرای فرمان خمینی ملعون داد تا واکسن تولید کند. نتیجه‌ٔ آن واکسن کووبرکت بود که نه‌تنها ایمنی ایجاد نمی‌کرد بلکه خودش به عامل بیماری و کشتار مردم ایران تبدیل شد و به گفته‌ٔ کارشناسان حکومتی بی‌سر و صدا آن‌را جمع کردند. این در حالی بود که تنها ۳۰درصد از یک میلیارد یورو بودجه کادر درمان به وزارت بهداشت رسید و آن را هم نه به کادر درمان بلکه به مهره‌های خودشان اختصاص دادند. مهره‌هایی که در کار دلالی دارو هستند همانهایی که واکسن‌هایی مانند «حیات واکس» را وارد کردند. واکسنی که حتی در لیست واکسنهای آزمایشی سازمان بهداشت جهانی هم نبود.

هم اکنون و پس از ورود سویه‌ٔ اُمیکرون به ایران به همان سیاست چپاولگرانه ادامه می‌دهند و به‌جای وارد کردن واکسن‌هایی که در برابر این سویه ایمنی ایجاد می‌کنند. باز هم پول مردم ایران را به چاه ویل کمیته‌ٔ اجرایی فرمان خمینی ملعون می‌ریزند

روزنامه حکومتی وطن‌امروز در این رابطه می‌نویسد: «د‌یروز برای نخستین‌بار د‌ر ایران کیت تشخیص سریع جهش اُمیکرون توسط شرکت سلامت الکترونیک برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تولید شد»

هم اکنون تهدید بزرگتر از کرونا تولیدات داروسازی برکت وابسته به ستاد اجرای فرمان خمینی ملعون است که مردم را نگران می‌سازد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42f61cb5-b3c8-42c8-8bfe-104fe4c95a70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات