728 x 90

خشم دیوانه‌وار و زوزه‌های غیظ‌آلود حکومت آخوندی پس از سخنرانی خانم مریم رجوی در بروکسل

کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم
کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم

خشم دیوانه‌وار و زوزه‌های غیظ‌آلود حکومت آخوندی

پس از سخنرانی مریم رجوی در کنفرانس بین‌المللی و تظاهرات بزرگ بروکسل

در سالگرد قیام سراسری

 

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم:

حمایت از حقوق‌بشر هم‌زمان با میزبانی از سرکرده گروهک و فرقه تروریستی منافقین

که قاتلان بیش از ۱۷هزار و مسئولان و رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و نمایندگان مجلس ایران هستند واقعاً مضحک است

 

فراشباشی وزارت‌خارجه دولت رئیسی جلاد:

جمهوری اسلامی از پرچم‌داران حقیقی پاسداشت حمایت از حقوق‌بشر در جهان است

در عین‌حال استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق‌بشر را هرگز برنمی‌تابد

 

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ۲۷شهریور ۱۴۰۲

خبرنگار: «جناب کنعانی طی روزهای اخیر ما شاهد بیانیه‌های حقوق‌بشری از سوی کشورهای غربی بودیم علیه ایران از آمریکا و اروپا تا کانادا و استرالیا هم‌چنین جاوید رحمان گزارشگر ویژه سازمان ملل هم اعلام کرد که ایران سالی بسیار فاجعه‌بار را از لحاظ نقض حقوق‌بشر شاهد بوده».

کنعانی: «بله خیلی متشکر هستم نکته مهمی رو اشاره کردید من لازم است اشاره بکنم که ملت ایران به حمایت و دلسوزی کسانی که بیش از چهار دهه علیه همین ملت جرم و جنایت مرتکب شدند نیازی ندارد اظهار حمایت از حقوق‌بشر ملت ایران هم‌زمان با میزبانی از سرکرده برخی از اعضای گروهک و فرقه تروریستی منافقین که قاتلان بیش از هفده‌هزار شهروند ایرانی و مسئولان و رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر و نمایندگان مجلس ایران هستند واقعاً مضحک است».

«ما در ارتباط با حقوق‌بشر تأکید می‌کنیم جمهوری اسلامی ایران به اصول انسانی و اخلاقی در سیاست داخلی و خارجی پایبند است اینها چطور مدعی حمایت از این ملت هستند؟ اگر ایران از گردنه‌های سخت محاصره اقتصادی جنگ تحمیلی خیزش مسلحانه گروهک‌های تروریستی از جمله فرقه تروریستی منافقین تجزیه‌طلبان تحریم‌های ظالمانه و فشارهای حداکثری عبور کرده به پشتوانه همین ملتی است که آمریکا و اروپا چند دهه متمادی علیه اونها جرم و جنایت مرتکب شدند و اکنون هم‌زمان هم سنگ حمایت از آنها را بر سینه می‌زنند این یک دوگانگی آشکار است».

«ایران برای حقوق‌بشر قطعاً جایگاه ویژه و ولایی قائل است جمهوری اسلامی ایران از پرچم‌داران حقیقی پاسداشت حمایت از حقوق‌بشر در جهان هست در عین‌حال استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق‌بشر رو هرگز برنمی‌تابد».

«خیلی ممنون هستم از سؤالی که پرسیدید چون واقعاً عجیب بود از این همه بیانیه و این‌همه موضع‌گیری راجع به موضوع داخلی جمهوری اسلامی ایران».

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۷شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e014747b-05fc-4e81-b542-4de4b7fd7492"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات