728 x 90

خروش ایرانیان در کشورهای مختلف جهان در حمایت از قیام مردم ایران و بزرگداشت شهیدان + فیلم

خروش ایرانیان در کشورهای مختلف جهان در حمایت از قیام مردم ایران و بزرگداشت شهیدان
خروش ایرانیان در کشورهای مختلف جهان در حمایت از قیام مردم ایران و بزرگداشت شهیدان

به دعوت جوامع ایرانی هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در شهرهای هامبــــورگ -آلمان / واشنـــگتن – آمریکا / لنــــدن – انگلستان / رم – ایتالیا / اسلو -نروژ / ژنو- سوئیس/ ملبورن – استرالیا / کپنهاک – دانمارک / وین – اتریش/ آرهوس– دانمارک / یوتوبوری – سوئد/ اتاوا – کانادا / تورنتو – کانادا / دالاس – آمریکا، تظاهراتی برای حمایت از قیام قهرمانانه مردم ایران و شهرهای شورشی، برگزار کردند.

تظاهرات‌کنندگان خواستار محکومیت جهانی کشتار مردم ایران در جریان قیام و محاکمه و مجازات سران خون‌ریز حکومت آخوندی شدند و از فراخوان خانم مریم رجوی برای اعزام هیأت تحقیق ملل ‌متحد به ایران و قرار دادن جنایتکاران علیه بشریت در برابر عدالت حمایت کردند.

 

حمایت از قیام و شهرهای شورشی، بزرگداشت شهیدان- هامبورگ - آلمان

به‌دعوت جوامع ایرانیان هامبورگ ـ هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران ـ هموطنان آزاده و اشرف‌نشانها در این شهر در همبستگی با قیام قهرمانانه مردم ایران و شهرهای شورشی روز جمعه ۱۵آذر تظاهرات و راهپیمایی کردند.

سخنرانان و تظاهر کنندکان خواستار محکومیت جهانی کشتار مردم ایران در جریان قیام و محاکمه و مجازات سران خون‌ریز حکومت آخوندی شدند و از فراخوان خانم مریم رجوی برای اعزام هیأت تحقیق ملل ‌متحد به ایران و قرار دادن جنایتکاران علیه بشریت در برابر عدالت حمایت کردند.

در این گردهمایی خانم کریستیانه آشنایدر نایب‌رئیس مجلس ایالتی هامبورگ از جانب فراکسیون حزب چپ گفت: ما خواهان یک تحقیق بین‌المللی در مورد عملکرد نیرویهای امنیتی رژیم ایران هستیم.

وی خواهان بازدید گزارشگر ویژه ملل ‌متحد و سازمانهای حقوق‌بشری از زندانهای ایران گردید و تأکید کرد: "تحقیقات مستقل از سوی نهادهای ذیربط بین‌المللی ضروریست. جامعه جهانی، اتحادیه اروپا و دولت آلمان باید از چنین تحقیقاتی حمایت کنند".

جواد دبیران از نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان گفت: "شورای امنیت باید رژیم را به‌خاطر جنایت علیه بشریت مواخذه کند. سردمدارانش باید محاکمه شوند. بی‌عملی در قبال این جنایت ضدبشری تشویق به ادامه جنایت است".

در تظاهرات هامبورگ نمایندگانی از جوامع ایرانیان هامبورگ و شهرهای شمال آلمان، سخنرانی کردند و یاد و خاطره بیش از هزار شهید گرانقدر قیام برای آزادی ایران را گرامی داشتند. آنها با درود به کانون‌های شورشی به‌عنوان مشعل‌داران این قیام، بر پیمان خود برای پیمودن راه سرخ‌ شهیدان تا تحقق آزادی و حمایت تمام‌عیار از شهرهای شورشی تأکید کردند.

نمایندگان جوامع ایرانی در سخنان خود با تأکید بر حقانیت استراتژی کانون‌های شورشی و ارتش آزادی به رهبر مقاومت به‌عنوان خالق این استراتژی ظفرنمون در برابر دیکتاتوری خون‌ریز و فاسد آخوندها، درود فرستادند و تأکید کردند که اجازه سوءاستفاده از قیام و خون سرخ شهیدان را به فرصت‌طلبان و همدستان و هم خط و هم‌پیمان سپاه پاسداران و آخوندهای جنایتکار علیه مجاهدین و مقاومت سرفراز مردم ایران، نخواهند داد.

در این گردهمایی انجمنهای جوانان هوادار مجاهدین با اجرای صحنه‌هایی از قیام سراسری و برپایی نمایشگاهی از عکسهای شهیدان صدای این قیام توفنده مردمی را طنین‌انداز کردند.

تظاهرات در حمایت از قیام ایران و شهرهای شورشی –لندن- انگلستان

به دعوت جوامع ایرانی هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در انگلستان روز جمعه ۶دسامبر (۱۵آذر ماه)، تظاهراتی برای حمایت از قیام قهرمانانه مردم ایران، در برابر دفتر نخست‌وزیری انگلستان در لندن، برگزار شد.

در این تظاهرات که با حضور جمعی از ایرانیان و هواداران مجاهدین مقیم لندن برگزار شد، آقایان مالکوم فاولر عضو کمیته حقوق‌بشر کانون وکلای انگلستان و استاد رضا الرضا، رئیس جمعیت شیعه جعفری در عراق، سخنرانی کردند، سخنرانان بر حمایت تمام‌عیار از قیام مردم ایران و کانون‌های شورشی تأکید کردند و سرکوب وحشیانه تظاهر کنندگان را به‌شدت محکوم کردند.

آقای مالکوم فاولر در سخنرانی خود از سوی جامعه حقوقدانان انگلستان سرکوب قیام مردم ایران توسط دژخیمان حاکم را محکوم کرد و از دولت انگلستان خواست، حقوق‌بشر مردم ایران را فدای منافع اقتصادی نکند و صریحاً سرکوب مردم ایران را محکوم کند.

آقای رضا الرضا در سخنرانی خود ضمن توضیح درباره سند تاریخی اعلامیه جهانی حقوق‌بشر، که در آن بر تضمین کرامت اعضای خانواده بشریت و حقوق متساوی و پایدار آنها تأکید شده است، گفت:‌ قیام مردم ایران ایدئولوژی خامنه‌ای تروریست را با خون بیش از هزار شهید منهدم کرد.

‌ اراده مردم ایران نهایتاً این رژیم را سرنگون می‌کند.

تظاهرات‌کنندگان سپس به سمت میدان ترافلگار راهپیمایی کردند..

 

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ رم – ایتالیا

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ اسلو – نروژ

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ ژنو -سوئیس

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ کپنهاک - دانمارک

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ وین ـ اتریش

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ آرهوس دانمارک

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ یوتوبوری – سوئد

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ اتاوا- کانادا

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ تورنتو-کانادا

حمایت از قیام ایران ـ گرامی‌داشت شهیدان قیام ـ دالاس ـ آمریکا

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ee87652-6c8e-4ac7-b333-0e89be7e1d29"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات