728 x 90

خروش ایرانیان در کشورهای مختلف جهان، رأی هر ایرانی سرنگونی تمامیت حکومت آخوندی

خروش ایرانیان در لندن در حمایت از قیام مردم ایران
خروش ایرانیان در لندن در حمایت از قیام مردم ایران

ایرانیان آزاده در آمستردام، اسلو-استکهلم، برکلی-کالیفرنیا، وین، یوتوبوری و مالمو در سوئد، آرهوس در دانمارک و کپنهاک با شعار رأی هر ایرانی سرنگونی تمامیت حکومت آخوندی و تحریم نمایش انتخابات، به تظاهرات پرداختند و بار دیگر با ۱۵۰۰شهید قیام عهد و پیمان بستند.

 

ایرانیان آزاده مقیم هلند روز شنبه در میدان دام در مرکز شهر آمستردام دست به تظاهرات زدند در این تظاهرات نمایندگان شماری از انجمن‌ها و تشکلهای ایرانیان در هلند سخنرانی کردند و به تحریم نمایش انتخابات رژیم فراخوان دادند.

 

فری ویفر از حامیان مقاومت ایران در هلند طی سخنانی سکوت غرب در قبال کشتار قیام‌کنندگان آبان ۹۸ توسط رژیم آخوندی را محکوم کرد، وی از فراخوان مقاومت ایران برای تحریم نمایش انتخابات رژیم آخوندی حمایت کرد و گفت: این انتخابات نیست انتصابات است، این انتخابات بیانگر حقوق و خواسته‌های مردم ایران برای آزادی و دمکراسی نیست پس این نمایش انتخاباتی تحریم است، این فقط یک وظیفه ملی نیست، این حق آزادی و حقوق‌بشر مردم ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0b1a728-db13-46d8-be79-ce83acbf0d4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات